4392
Sök

Avgasystem till toyota supra mkiv.

1 Inlägg
3 april 2014
Trådstartare
Hej vänner söker lite råd ang Avgasrör till min supra. big_smile

Det är så att jag under dem närmsta veckorna har suttit och letat och letat både beg och nytt avgasystem till supran.

''problemet'' är nu att 2 ägare innan mig körde supran på vintern ( fråga mej inte varför neutral) och mitt avgasystem va tydligen inte rostfri och det har blivit en ''spricka'' längs röret från slutdämparen och halvägs till katten. Köpte bilen i befintligt skick och den besiktigades någon dag innan jag hämtade bilen. Och antingen la dem inte märkte till sprickan eller så har röret på något sätt krymt i hop när det blir varmt ( ingen aning hmm) men är behov av att byta så man inte blir koldioxidförgiftad wink

Men bortsett från det så undrar jag om någon här har lite mer erfarenheter vad man kan få tag på avgasrör?
Jag har nu 3'' helavägen och 4'' slutrör. Hade gärna behövt halvsats från katten.  Och hittade en sida bada**parts /Japs**d där dem säljer ett halvsats 3'' med 4'' slutrör. Men detta står inget om att den passar till n/a deras svar var att dem levererar för jap**ed och dem utgår efter deras modell lista.

Någon här som vet att det passar osv ?. eller köpt ett liknade avgas från en sida till sin N/a med 3'' ?

MVH - Nicke

Dude i almost had you - paul walker

Sök