Längesen man gjorde en uppdate här så det är väl dax nu.
Motorrummet har fått sig en tvätt så det är rent och snyggt
Viss skillnad från hur det såg ut innan
Hämtade en svartblockare i veckan som kommer få donera antingen lyftare eller vakumpump för något är det som knackar mer än det ska i grönblockarn nu. En Scania backelit ratt blev det också
Sen så har jag fått på stänkskydd, saknar dock höger fram så om någon har ett sånt i plast så får den gärna höra av sig
Sen så har jag äntligen fått dit takkorgen
Blev en sväng till Sveriges Texas också = Värmland
Och eftersom att jag ägt D24:an i över ett år nu så blev det en liten present till henne. Turbodiesel och intercooler emblem
Utöver det så har jag lite elfel här och var. Bland annat dimljusen fram.. Antagligen dålig jord så det ska jag ta och fixa. Sen så är det något krux med innerbelysningen som gör att det blir kortis någonstans så batteriet laddas ur. Och så är batteriet kasst då jag laddat det en jäkla massa gånger så ett nytt måste inhandlas.
Men för tillfället så har jag semester så det blir väl en del mek på dagarna med den. Eller ja, det blir det annars också. Då tjejen dumpa mig för över en månad sen så har man inte mått så bra sen dess så istället för att sova när man ska så har jag vart i garaget tills 2-3 på nätterna för att sen gå upp vid 6 och jobba.
Så lite blir det gjort med bilen men inga tillräckliga grejer för att göra uppdates för.
Kan väl slänga in en bonusbild också, Var iväg på Göteborg truck meet för några veckor sen. Åkte med kollegan i hans Peterbilt 359 exhd
Lite kommentarer hade inte varit fel så det blir roligare att uppdatera..