Dippa grillen och byt ut märket till en mattsvart finns o köpa hos vag tror jag. Vart jätte bra med speglarna
Testar att dippa hela grillen nu, så får jag se hur det blir. Vill inte lägga ut nå pengar just nu på bilen än vad jag gjort till fälgar, däck och coils. Svart dipp hade jag hemma redan Men ska se när det torkat hur det blev Tack iaf
Däcken från dackonline är skickade idag. Dock stod det ett leveransdatum till den 12e. Alltså nästa månad. Men tycker alltid dom brukar komma fortare än sagt, så vi får hoppas på det!
Bild på hur det blev jag fick mina däck efter en vecka ungefär efter beställningen. Men då har posten strulat till och fick först hämta 3 däck och dagen eftet ett däck till
Min projekttråd!
Sponsorer sökes! ;)
Garageplats i södra Stockholm sökes! :)
Eat/Sleep/Volkswagen
Bild på hur det blev jag fick mina däck efter en vecka ungefär efter beställningen. Men då har posten strulat till och fick först hämta 3 däck och dagen eftet ett däck till
När jag beställt däck har dom alltid kommit typ 3-4 dagar efteråt. Slänger upp bild snart. Min plasti dip sprayburk fuckade sig mot slutet och den öste ur sig färg. Min högra hand blev täckt. Så jag vet inte riktigt hur resultatet av grillen blev
Grillen dippad. Samt emblem som ni ser. Har fått olika åsikter på fb om detta. Dom flesta tycker att jag ska ha original krom på emblemet för annars ser det ut som att jag kör emblemfri på håll, men har kvar gluggen i huven. Vad tycker ni? För ajg själv är lite osäker. Tycker det ser hyfsat bra ut ändå
Det blev ju grymt bra! Följde tråden på Golfen så jag tar och följer den här med.
Tack, och välkommen Ja jag är faktiskt nöjd. Tror det får se ut så här ett tag. Lättare att se helheten när bilen är på backen med fälgarna och tända blinkers i strålisarna.
Vore snyggt att dippa emblemet i nån skrikig färg!
Tror det räcker med att mina fälgar som kommer hem, kommer att dippas i en tjusig skrikig färg. Att färgsätta emblemet skulle bli för mycket tyskstuk. Inte min smak. Man ska synas på ett stilrent sätt
Hur skulle de bli om emblemet var i samma silver som bilen då?
Nja. Alltså antingen vill jag nog ha helt original, grillen silver samt emblemet krom. Eller så får det se ut som det gör. Inte så stor skillnad mellan silver och krom om det skulle sitta på bilen sådär.. I mitt huvud ser det bara inte bra ut Kan ha fel dock