Slänger in ett projekt på en stycke Volkswagen Bora. Har ännu inte hittat "the one", men börjar med tråden ändå. Kommer med all säkerhet att köpa en.
Jag har tidigare stance:at några bilar, och har under åren kommit fram med dessa resultat som några av er kanske känner igen:
Audi A3 2.0 FSI -04
Golf Mk2 -90
Golf Mk4 -98
Nu sist min Golf Mk2 4dr -90
Lägg gärna en prem och vänta på updates, för det kommer komma upp ganska snart
Att göra lista: - Inhandla en Bora - Coilovers - Det lutar åt XXR 530 18x9x75" fälgar. - 215/40 däck tror jag.. Annars 215/35.
Ang fälgarnas färg som kommer jag beställa dom guldiga. Dom passar original till alla färger på en bil. Men dessa kommer nog att dippas eller lackas om. Det visar sig vad det är för färg på bilen jag köper. Färg avslöjas senare
Sen kommer det säkert dyka upp andra små grejer som vanligt man vill göra. Men börjar såhär så jag inte lovar för mycket
Preem lagd! Men om du ska ha bora så moste du bara fixa Golf front!
Tack. Nej för fan. Älskar Bora fronten. Däremot ev sugen på r32 fram stöten. Men får se senare i sommar hur det blir med det. Första prioriteringarna att få ner den på backen och försöka hinna få den klar till Bugrun!
Skulle ha kollat på en Bora idag. Men den är i fel färg, så jag kommer säkert ångra mig senare för det köpet. Så jag väntar lite och ser vad som kommer ut
Smaken är som baken jag älskar golf fronten tycker den är bra mkt snyggare det ör synd bara att det är få som tänker som mig:) Jaaa R32 front är bara underbar den bilen i sig är störd kul jag är sugen på en bora variant v6 4-motion men dom finns ej i Sverige. Får importera då tänker jag smacka dit en golf front lite sleeper stuk
Min projekttråd!
Sponsorer sökes! ;)
Garageplats i södra Stockholm sökes! :)
Eat/Sleep/Volkswagen
Smaken är som baken jag älskar golf fronten tycker den är bra mkt snyggare det ör synd bara att det är få som tänker som mig:) Jaaa R32 front är bara underbar den bilen i sig är störd kul jag är sugen på en bora variant v6 4-motion men dom finns ej i Sverige. Får importera då tänker jag smacka dit en golf front lite sleeper stuk
En Bora ska ha Bora front, annars skulle jag ju lika gärna kunna behållt min Golf Mk4 Men en golf med bora front är annat. Börjar dock bli lite vanligare nu, men gillar boras original front skarpt
Har nog bestämt mig att det blir XXR 530 modellen. Beställer nog fälgarna imorgon, måste bara in på banken och sätta in pengar. Annars hade jag nog beställt dom redan ikväll. I samma veva beställs nog även däck imorgon, och ska se om jag ev beställer coils redan ikväll.
Börjar kanske i fel ordning, men kan vara gött att ha allt hemma redan när man sedan köer bilen
Ska göra mitt bästa att försöka vara klar till BugRun!
Att du orkar!? Du blir ju aldrig klar med bilarna innan du tröttnar på dom! Har följt några av dina andra trådar, å det brukar ju bli rätt bra så ja är med här med....
Att du orkar!? Du blir ju aldrig klar med bilarna innan du tröttnar på dom! Har följt några av dina andra trådar, å det brukar ju bli rätt bra så ja är med här med....
Haha, ja jag förstår inte själv faktiskt Men jämförelsevis mellan mk2an och en bora är ju ganska stor ändå. Trött på allt skrammel och dålig komfort i en golf 2 helt enkelt
En Bora ska ha Bora front, annars skulle jag ju lika gärna kunna behållt min Golf Mk4 Men en golf med bora front är annat. Börjar dock bli lite vanligare nu, men gillar boras original front skarpt
Haha . Jag behöver en bora bara för att golfar såldes aldrigt med v6 4motion åtminstonde inte varianten. Och jag älskar verkligen kombi golfar så då får det bli en bora med golf front
Senast redigerat av SpendeX (1 maj 2014)
Min projekttråd!
Sponsorer sökes! ;)
Garageplats i södra Stockholm sökes! :)
Eat/Sleep/Volkswagen
Haha . Jag behöver en bora bara för att golfar såldes aldrigt med v6 4motion åtminstonde inte varianten. Och jag älskar verkligen kombi golfar så då får det bli en bora med golf front
Golf v6 4-motion finns, men som sagt inte i variant modellen Men det finns ju annars varianter 2.0 4-m och tdi 4-m