Byggde en kåpa till mitt 4p släp förra sommaren, men är ju lite tråkigt med helt ren alu-plåt. Någon som har tips på vad jag skulle kunna sätta för dekaler/dekor? Finns ju lite yta
Mina intressen är jakt, bilar osv. Å jag kör, BMW, Yamaha (hjuling) och Arctic-cat (skoter) Kanske några tips inom det?
Kom gärna med tips vars man får tag i grejjerna sen
Om du orkar kan du ju alltid köra lite stenciler och sprayburk! Tex skära ut någon älg/träd björn osv ev en bil i siluett från sidan eller liknande! ^^
Exempel på hur man kan göra något kul med stenciler och sprayburk! Biltema blank färg som grund ett lager med Biltema fälg färg(matt) som däckspår och Biltema metall primer i div former och text!
Vill helst ha utskuren färdig dekor, vet inte med vad man ska måla på alu å få det å sitta, dessutom svårt å få bort sen när det börjar halv släppa kom med fler bilder/förslag
Vill helst ha utskuren färdig dekor, vet inte med vad man ska måla på alu å få det å sitta, dessutom svårt å få bort sen när det börjar halv släppa kom med fler bilder/förslag