Hejsan. Har idag varit o köpt alla grejor som ska användas i mitt bas bygge. Det ända jag undrar nu är hur man fäster dämp matta i lådan. Det jag vet är att man inte ska sätta det på baffeln. Men ska man limma fast dämp mattan eller ska man bara "låta den ligga" löst?
"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.
hehe, tackar för svaren. Körde igång med häftpistolen och oturligt nog tog klamerna slut... Så nu står jag där vilse i min egen trädgård. Får väll fortsätta imorrn då om jag inte limmar dit de sista bitarna.
"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
hehe, tackar för svaren. Körde igång med häftpistolen och oturligt nog tog klamerna slut... Så nu står jag där vilse i min egen trädgård. Får väll fortsätta imorrn då om jag inte limmar dit de sista bitarna.
Det är ju mörkt nu, smyg in i grannens garage och "låna" lite.
Det är ju mörkt nu, smyg in i grannens garage och "låna" lite.
Haha, då springer han ut med paintball geväret o pangar på mig. Provade med trälim det var ingen höjdare så farsan tog fram lite super set (limmar allt o lite till ungefär) och det funkade riktigt fint. Har lagt upp lite bilder på projektet i mitt galleri där ni kan följa det. Är klar för idag, men kommer givetvis att fortsätta imorrn.
hurdan matta har du? finns ju sånna av bomullsliknande material och sen finns asfaltsmatta..som är en tung svart platta, lite klibbig..som man värmer med värmepistol på plats
hurdan matta har du? finns ju sånna av bomullsliknande material och sen finns asfaltsmatta..som är en tung svart platta, lite klibbig..som man värmer med värmepistol på plats
Det var nått konstigt material likt bomull, köpte det på micro (MDS). Tror det kommer funka fint.
Senast redigerat av Kornz (26 november 2006)