i lördags så va jag och några polare ute i garaget och drack lite pilsner. samt att vi tog ur motor o lådan. (den är till salu billigt ) en tjej kompis har erbjudit sig att slipa hela bilen.. får se hur det bli med det
ska börja montera ihop m50in på söndag.
över till bilder fån helgen
motorn kom ut
alla som va med under kvällen
färgen som bilen kommer bli i är Porsches gt3
fick blocket målat
handbroms lådan börjar ta form.
nu ska jag ut till garaget och försöka komma någonvart med buren
hejsan idag fortsatte jag men att passa ut rör till buren. samt att polaren slipat lite på bilen. monterat på nya vevlager och haft ett ett helvete att hitta kolvknaster, några tips på vart man hittar det ? så ihop montering utav motorn blev det inte idag..
här har det inte hänt något på länge... känns som det inte är värt att uppdatera här ???
Bilen har det hänt en hel del på.
hela buren är på plats och håller på att helsvetsa den. samt att jag gjort en ny brandvägg till bilen. nu är nästan hela insidan klar. bara 1 stolsfäste kvar. det andra gjorde jag igår. ska försöka hinna grunda bilen tills nästa helg.
jag och garaget polaren har börjat bygga en biltransport för framtida bruk
tjena hänt en hel del med bilen nu på senaste buren är lackad och halv bilen. färgen fick bli egen blandad bilderna ljuger lite bättre bilder kommer köpte mig en liten snurra med.
Tjenis, kommer nog bli ett awesome resultat på detta projekt! Tänkte höra Jag har fått hem min dritingbur från finess också, ska huvudbågen sitta så långt bak eller är det ett val du gjort själv?
Tjenis, kommer nog bli ett awesome resultat på detta projekt! Tänkte höra Jag har fått hem min dritingbur från finess också, ska huvudbågen sitta så långt bak eller är det ett val du gjort själv?
Får man hoppas det blir
Jag kollade hur andra hade gjort. Men finns nog korrekt svar i reglementet för din fråga