2828
Sök

Växelknopp?

2 Inlägg
21 juni 2005
Trådstartare
Hur gör jag för att byta växelspaksknoppen i en 740? Jag har inga problem med att få loss gummit eftersom det redan är trasigt men hur ska jag få loss det andra och hur ska jag få dit den nya? Det är ingen överväxel.

126 Inlägg
21 juni 2005
Brukar oftast vara skruvade fast.. men det kan ju vara anorlunda.. du har ju allt en volvo tongue

9-5 aero

21 Inlägg
21 juni 2005
Alltså de e bara å slita bort växelspaksknoppen de var de för mig i alla fall har också en 740. Beror på vad du har köopt för ny växelspaksknopp min var bara å sätta dit å dra fast med en liten sexkantsnyckel som jag fick till. men dock så blev den lite längre när ja satt dit den tänk på att den inte ska vara så stor direkt å om den är de kan de vara lite svårt å få i backen var de för mig i alla fall...

2 Inlägg
22 juni 2005
Trådstartare
Jag ska sätta dit en originalknopp. Men jag tror jag vet hur jag ska göra nu. I värsta fall kanske jag måste loss med hela spaken.

736 Inlägg
4 juli 2005
Om det är som på min 240 så är det bara att dra...min brukade låssna som protest om man skulle växla snabbt från ettan till tvåan...så att man fick växelspaksknoppen i handen och spaken i neutral... men men men

12 086 Inlägg
5 juli 2005
frasse4 skrev:
Om det är som på min 240 så är det bara att dra...min brukade låssna som protest om man skulle växla snabbt från ettan till tvåan...så att man fick växelspaksknoppen i handen och spaken i neutral... men men men

Gött!

AMAZON
10 Inlägg
22 juli 2005
det är bara att slita lös knoppen! om du inte har något spec!

Sök