Hej Allihopa!
Vi vill först och främst tacka Sthlm(s)low för att vi får ta över STOCKHOLMS STÖRSTA BILTRÄFF BARKARBY som vi ser enormt fram emot, och vill hålla den lika bra som dem har gjort!
Ska berätta lite info om mig: (Rasmus Sydhagen)
Ålder: 19
Bor: Södertälje
Bil: BMW E46 Stance. Gjort med den: Sänkt med Ta-Technix Coilovers, BMW X5 19"x"10" fälgar med 215 35 däck, Toning, Usa look, ljudsystem, ombyggt avgassystem, samt dekaler. Det är en Daily Driven, samt min första bil som jag sparade ihop, och har haft den sedan Augusti förra året.
Sponsor: RDS Bilverkstad - Autoexperten & Phatdesign.
Intressen: Bilar, håller redan i 2st träffar, Mariefred Meet, och Baked|Society Bilträff #2 Moraberg.
Vårat crew startades i år och heter Baked Society. Det består av jag och en vän André för för närvarande. Baked|Society handlar om bakade bilar, dvs man har byggt den själv, "baked" = "bakad" som menas att du har bakat den själv. Jag (Rasmus) har kommit på namnet själv, och har valt att ha ett teckensnitt som inte liknar någon annans, ser ut som ett nyare runstens skrift.
Jag har bra kontakt med Sthlm(s)low, och känt vissa därifrån sedan långt tillbaka.
Sedan är det André,
Ålder: 21
Bor: Södertälje
Bil: Audi A4 B6 Avant "Carbon Edition" Gjort med den: foliering på bilen är gjord av han själv, bilen är sänkt med v-maxx coilovers, rullar på 18"x8" Diamond fälgar med 215 40 däck,
Tonade rutor 85% och 6000k dioder i hela bilen.
Ljudbygge: Pioner deh-8400
2st b2 ES6.1 kit i dörrarna
B2 AS12mk2 i slotportlåda tillsammans med 4st mds fanatic 6.5"
Drivs med B2 quattro mk4
Och ett MDS T5 steg som är nersänkta i golvet, i bagaget.
Vi kommer att ta över träffen efter denna, så i April, då är det vi som anordnar träffen!
Vi syns på Barkarby!!
Mvh Baked|Society Crew.