2632
Sök

Audi A4 1.8TQ B5 -=|Army Stance|=-

Målet är lågt och brett med militärtema

Volkswagens Of Sweden på Facebook
212 009 Visningar
Projektet avslutat 9 juni 2015
3 519 Inlägg
18 februari 2015
Trådstartare
J3n5 skrev:
Haha, finns folk som ogillar allt. Låt hatet flöda wink

Jag kör ju 9.75" runt om på min golf. Har dock 225/40 däck, hade helst velat ha 215 nu såhär i efterhand smile har ovalsat, skulle dock behöva valsa fram. Svarvar däcket i rondeller ;D

Om du kollar på min Bora som jag hade, så hade jag 215/40 däck på 18x9,75 smile Min profilbild visar från den bilen smile Ovalsat.

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

792 Inlägg
18 februari 2015
StaticFreak skrev:
J3n5 skrev:

Jag kör ju 9.75" runt om på min golf. Har dock 225/40 däck, hade helst velat ha 215 nu såhär i efterhand smile har ovalsat, skulle dock behöva valsa fram. Svarvar däcket i rondeller ;D

Om du kollar på min Bora som jag hade, så hade jag 215/40 däck på 18x9,75 smile Min profilbild visar från den bilen smile Ovalsat.

Jamen dåså smile Rutinerad! tror jag såg den på blocket förr. Omöjligt att köra här i norrland så lågt ;D

3 519 Inlägg
18 februari 2015
Trådstartare
J3n5 skrev:
StaticFreak skrev:
J3n5 skrev:

Jamen dåså smile Rutinerad! tror jag såg den på blocket förr. Omöjligt att köra här i norrland så lågt ;D

Haha. Har kört samma däckdimension på mycket nu. Började på 8,5 och 9,5" sen på 9,75 och nu 10,5 tongue Alla i 18" smile
Allt går bara man vill wink Jag har sjukt dålig väg genom skogen (asfalt) 4mil för att ta mig till morsan som jag är hos en gång i veckan ca. Bulor, gropar och fan vet allt. varje gång jag åkt den vägen med en låg bil har jag trott att något gått sönder undertill av alla smällar. Dock vet jag inte riktigt om jag vågar åka den vägen med denna Audi sen hmm Möjligt om man tar det jävulskt försiktigt

818 Inlägg
18 februari 2015
Blir riktigt ballt big_smile

3 519 Inlägg
18 februari 2015
Trådstartare
rasurbo skrev:
Blir riktigt ballt big_smile

Tack smile
Roligare när flera skriver. Börjar bli trist att 83st följer, men typ bara 5st kommenterar, men självklart uppskattas det att ni få gör det big_smile

Rust Is Not A Crime
1 215 Inlägg
19 februari 2015
Är det en extreme som står bredvid? smile

Tur att den gick sönder - Den höll inte ändå :)

1 090 Inlägg
19 februari 2015
Du har ju en buckla på framflygeln yikes

104 Inlägg
19 februari 2015
orkavaradu skrev:

Tror nog att han märkt det haha wink men den där kan man säkert knacka ut inifrån smile gäller att värma först annars så brukar lacken spricka

3 519 Inlägg
19 februari 2015
Trådstartare
BunnA skrev:
Är det en extreme som står bredvid? smile

Yes, de stämmer smile

3 519 Inlägg
19 februari 2015
Trådstartare
orkavaradu skrev:

Robban_9000 skrev:
orkavaradu skrev:

Tror nog att han märkt det haha wink men den där kan man säkert knacka ut inifrån smile gäller att värma först annars så brukar lacken spricka

Haha, jo tack, och det finns en exakt likadan på andra sidan med. Vette fan hur dom lyckats med det. Men frontstöten ska av senare ändå för att lägga igen hålen för spolarmunstycke brickorna, i samma veva så försöker jag få ut bulorna så gott det går smile

3 519 Inlägg
19 februari 2015
Trådstartare
Dom 3 resterande däcken är nu beställda smile

65 Inlägg
19 februari 2015
Det ser inte ut som det kommer behöva valsas allt för mycket smile Men tror det kommer bli grymt!
Bara invänta våren & coilsen så blir det genast bättre! wink

3 519 Inlägg
19 februari 2015
Trådstartare
Jewnaz skrev:
Det ser inte ut som det kommer behöva valsas allt för mycket smile Men tror det kommer bli grymt!
Bara invänta våren & coilsen så blir det genast bättre! wink

Det stämmer smile det kommer poka mkt av fälgarna, men det kommer nog bli grymt! Jag vill ju att det ska se brett ut när man kommer, haha smile
Kanske bara behöver valsa 0,5 till 1cm max. Men det visar sig när coilsen sitter på big_smile

3 519 Inlägg
22 februari 2015
Trådstartare
Då min sponsor inte har någon gasmask hemma på lager, och det tar tid för dem att ta hem (nå strul), så letar jag nu istället efter att köpa en tysk gasmask (vilket inte min sponsor ens har att välja på). Men tänkte att det kan vara roligare eftersom jag ändå kör en tysk smile

På facebook snackar jag med en kille som har en tysk gasmask från andra världskriget, och hoppas att det kan bli ett aktuellt köp! Annars letar jag vidare efter nån annan tysk mask

Mina däck är skickade, och antar att dem kommer i mitten av veckan som kommer nu. Ska även kolla upp vad 0.5l 2-komp blank vit färg kostar. Vi kommer börja med att förutom lacka taket vitt senare, så drar vi även över backspeglarna. Blir det inget bra, så lackar jag dom gröna smile Men tror det kan bli bra, får det som en linje med vita fälgar, speglar och tak på 3 olika höjdnivåer

Återkommer

1 013 Inlägg
22 februari 2015
Nu börjar de hända lite grejer big_smile Tror de kommer bli väldigt bra de där med färg combon! smile

3 519 Inlägg
22 februari 2015
Trådstartare
Razzmouse skrev:
Nu börjar de hända lite grejer big_smile Tror de kommer bli väldigt bra de där med färg combon! smile

Tycker det hänt saker hela tiden? tongue haha
Kan inte göra något med bilen förens polaren är klar med sin som ska ställas ut på elmia samt i tyskland i april. Så jag får en lucka efter elmia och innan tyskland. Det är han som ska lacka taket, och även hjälpa mig med lite annat pyssel. Annars får jag vänta till maj. Vilket kvittar för mig. Men coilsen lär på och även fälgarna i april iaf, så får jag se sen när allt annat bli klart

792 Inlägg
22 februari 2015
http://www.ebay.com/itm/WWII-GERMAN-SOL … 58befafda3

Kikat nå på ebay? verkar ju ha lite WW2 prylar smile

3 519 Inlägg
22 februari 2015
Trådstartare
J3n5 skrev:
http://www.ebay.com/itm/WWII-GERMAN-SOLDIER-GOGGLES-GAS-MASK-bmw-1941-CANISTER-CASE-NAMED-/381161242019?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item58befafda3

Kikat nå på ebay? verkar ju ha lite WW2 prylar smile

Jadå har kollat. Men vill inte ge alltför mycket för en mask som bara ska användas som prydnad i bilen. Ingen brådska än heller så smile

1 090 Inlägg
22 februari 2015
vad får du betala för den gasmasken? big_smile vissa tenderar ju att fläska på ganska hårt i pris!

3 519 Inlägg
22 februari 2015
Trådstartare
orkavaradu skrev:
vad får du betala för den gasmasken? big_smile vissa tenderar ju att fläska på ganska hårt i pris!

Jag väntar ännu på svar från honom. Men som sagt, tänker inte betala för mycket, för jag behöver pengarna till annat egentligen. För en prydnads grej som sa ligga i bilen så kommer jag betala mer än några hundra. Och i absolut värsta fall, om det drar ut på tiden och det hinner bli någon månad in på sommaren så får jag väl köpa en från sponsorn istället. Betalar då inte många kronor, men vill ju helst ha en tysk

Har även fått veta att det finns et militär överskottslager några mil från mina föräldrar, kan ju kika där om inte annat smile

Sök