Saab 9-3 Aero - Klaysson - Få bilen perfekt - Inget åt slumpen
Göra något utöver det vanliga och sticka ut med min Saab. Blir att riva ner bilen i vinter 2014/2015. Allt ska bli perfekt. Lämnar inget som jag inte är nöjd med bakom mig.
Tjenare Tack alla följare och alla som tittar på tråden 2000st nu
Detta har blivit gjort idag ! Dämpning av dörrar ! Ett pill jobb o händerna ser ju små misshandlade ut nu haha...
Gud va bra dämpning hahah..
Börjat lite smått ^^
Undertaket blev lite smått hängade haha... men inget som gått sönder eller vikt sig riktigt gött
Dämpa dämpa...
Detta vart fixat idag då ! Ska givetvis göras mer noggrant på inre sidan av inre plåten! Men fick nästan allt tät o fint Blev gött mycket stummare Ni får ha det underbart presis som jag har det när jag grejar haha... Hare //Klaysson
Riktigt grymt! Gillar att du är så noggrann . Jag tänkte själv dämpa framdörrarna och byta ut dörrhögtalarna då dem verkar vara helt döda. Har du några dörrhögtalare som du kan rekommendera? Har Premium 300W systemet med original högtalare rätt igenom. Tänker så billiga högtalare som möjligt men som ändå lirar Ok .
Dom som sitter orginal är bra i dörrarna då dom är lättdrivna osv! Egentligen kan du köpa mina som jag plockat ur (dom funka kanon) för nästan alla eftermarknads högtalare behöver mer kräm .. Men annars tror jag gas senaste serie som dom släppte igår var någolunda lättdrivna,fast kommer inte spela lika högt som org.. Tack tack Klints
Riktigt grymt! Gillar att du är så noggrann . Jag tänkte själv dämpa framdörrarna och byta ut dörrhögtalarna då dem verkar vara helt döda. Har du några dörrhögtalare som du kan rekommendera? Har Premium 300W systemet med original högtalare rätt igenom. Tänker så billiga högtalare som möjligt men som ändå lirar Ok .
Arken va 39x25 cm o det gick åt ca 6 per varje dörr men då var jag jävligt noga och tog båda plåtarna! Fast ska dämpa insidan av dörrsidan med så kommer blir typ 10 per dörr för mig men tror egentligen det räcker gått o väl me dom 6 arken jag satte på plåten om man inte ska vara mega seriös haha
Fick småskit på posten Elm 327 (Ska bygga in 2 surfplattor i instrumentpanelen! ) En för musik (Spotify) och en för o få ta alla töntiga mätare man kan få upp med Torque appen Kommer bygga allt helt custom och plasta själv Kommer bli grymt!
Fick lite krympslang med Till kopplingar osv
Ett av mina förre "byggen" om man kan kalla moppen för det! Blev ganska uppmärksammad på internet (Den va fet Xd) för o va en moppe En närmre länk på finishen på moppen ! På denna kanalen kommer också videos på bilen komma upp när det behövs https://www.youtube.com/watch?v=-qO-ELpT2QA
Hare gött och tack alla som följer och tittar ännu en gång ) //Klaysson
Tjenare har fortsatt dämpa bilen .... ett jävla arbete o dämpa ytterplåten i bakluckan men nu vart det gjort ! Lite bilder på det
Dämpade även bakrestolparna eller nu vad man kallar dom^^
Tog mig också an och gjorde rent och dämpade i hjulhusena mot kupen för minskat buller
Om någon är sugen på orginalhögtalare 300w systemet så äre bara o hojta ! Bara 6,5 erna i framdörrarna är sålda!
Hur bilen står idag hahah.. om man längtar tills sommar..
Fick loss denna med som givetvis ska bytas ut ^^
O några frågor! Hur ändrar man namnet på tråden ? Skrivit fel såg jag nu... Sen när folk kommenterar har dom en rad under det dom skrivit som kommer upp, hur skaffar jag det? :OoO
Men hare bra o bara o fråga om det är något ni undrar // Klaysson