Jajamen en X50, lägger upp den snart efter att jag gått igenom allt och rekondat. När är det tänkt att du ska vara ute och jaga hojar med din då?
Mycket trevligt med X50 då har du ju turbos som redan orginal pallar en bit över 500hk.
Planen för min är väl att motor och växellåda ska upp så snart som möjligt när jag kommit hem, sen är det mappning som gäller. Så den kanske är ute och jagar mc:s omkring mitten/ andra halvan av Maj
Inte för att verka gnällig..... men var detta vad vi fick, en bild på fästena till fuelrailen?!?! Hahahaha... vi som väntat så!
Det kommer det kommer ;P Vi jobbar ihop en liten större update, han kom som sagt hem från att ha varit borta i 5-6v i tisdags så tanten hans vill ju ha lite kärlek med! ^^
Som sagt det kommer mer kan ju meddela att motorn börjar titta mot att kliva upp igen!
När jag bytte spridare till Siemens deka 630cc så blev jag tvungen att fila upp hålen på fuelrailen lite för att det ska fungera, har för mig att det var vinkeln som blev fel när man höjde bryggan. Men fila fick jag göra, slö var den också och inget handtag hade den
När jag bytte spridare till Siemens deka 630cc så blev jag tvungen att fila upp hålen på fuelrailen lite för att det ska fungera, har för mig att det var vinkeln som blev fel när man höjde bryggan. Men fila fick jag göra, slö var den också och inget handtag hade den
I väntan på övriga bilder från mekandet med den nya brännslepumpen så bjuder jag på den här bilden
Det är slangen direkt efter t-korset på tryckledningen efter pumpen, tydligen vanligt att den spricker. Det resulterar i dålig prestanda dock utan CE lampa
Vart sjukt pissigt med bilder men det händer lite soppa systemet är klart! Ska försöka att komma ihåg kameran nästa gång men som alltid händer det ju annat i livet än mekande ^^