Idag blev de premiär med husvagn på kroken, inte optimalt men de funkade faktiskt helt okej 😊 Drog iväg till Myckelby utanför Hedemora för att köra lite gokart, grillar, dricka öl, köra rallysimulator och snacka skit inför morgondagens VW/Audi träff, NordicAudi Swapmeet. Ses vi där kanske?
Fick ett litet snabbt besök på parkeringen av en Caddy, nära på identisk hur min såg ut för drygt ett år sedan, enda skillnaden är frontbågen och sidorören. Kul att kunna jämföra sådär sida vid sida 😊
Blev en lyckad helg på NordicAudi Swapmeet, förutom att jag vann Gokarten så fick sig även Caddyn en andraplats i VW Vattenkylt. Riktigt skoj då jag tror att större delen av alla besökare trots allt ändå inte ser hur mycket som ändrats på min bil. Pratade även med mycket folk som uppskattade mitt projekt, så de va ju kul 😊
Fick även mycket kommentarer om att jag faktiskt drog husvagn med bilen också, inte så många av pristagarna som gjorde det 😊
Fixade oxå en Touranbräda idag och dom yttre plåtbitarna var oxå skruvade på denna.Verkar vara så på dom tidiga Touranbilarna. Grattis till priserna
Nice, de blir en grym skillnad 😊 Har du ventilationskanalerna under brädan också? Dom lär du också byta ut.
Japp men det var enbart vare dig annars hade jag missat det och plåtbitarna med för den delen. Så jag tackar och bockar för alla tips som du visar oss andra caddynördar här:D
Fixade oxå en Touranbräda idag och dom yttre plåtbitarna var oxå skruvade på denna.Verkar vara så på dom tidiga Touranbilarna. Grattis till priserna
Nice, de blir en grym skillnad 😊 Har du ventilationskanalerna under brädan också? Dom lär du också byta ut.
Japp men det var enbart vare dig annars hade jag missat det och plåtbitarna med för den delen. Så jag tackar och bockar för alla tips som du visar oss andra caddynördar här:D
Bra 😊 Jag delar gärna med mig om de kan hjälpa andra. Aldrig förstått de där med att hålla info för sig själv 😊