Har precis fyllt 18 och tagit över mina föräldras v70-03. Vill ha alla stylingtips som går att få. Fälgtips 18-20tum Ska på med toning från bakdörrar och bakåt även dubbla avgasrör ska på den och sätta på några fräscha 18-20 tums fälgar kom med förslag bilen är silvrig med svarta plastdetaljer. bilen ska ävén motoroptimeras någon som har något bra ställe där man får ut bra effekt och vrid. Kom med tips
Tycker du ska köra med högst 18 tums, det ser bättre ut och det finns lite mer komfort, har man större så ser det bara ut som att man har dragit några varv med eltejpen runt fälgen och det blir stötigt Sen kan du sätta lite vinyl på inredningen med, har nån bild i mitt galleri, du behöver ju inte ha stickerbomb
Tycker du ska köra med högst 18 tums, det ser bättre ut och det finns lite mer komfort, har man större så ser det bara ut som att man har dragit några varv med eltejpen runt fälgen och det blir stötigt Sen kan du sätta lite vinyl på inredningen med, har nån bild i mitt galleri, du behöver ju inte ha stickerbomb
Alltid snyggt med stora fälgar som fyller ut hjulhusen
Minst 19" fälgar är stora hjulhus..sänka 60/40 ,solfilm,nerlackning ,Lister istället för rails,tona fram och baklampor rökfärgade, ,iridium vinge alt orginal vinge,lacka lister blanksvart eller samma färg som bilen, Bort med torkarna på lyktorna,facelift lyktor i fram,.Finns hur mycket som helst.kolla på min gamla v70
Minst 19" fälgar är stora hjulhus..sänka 60/40 ,solfilm,nerlackning ,Lister istället för rails,tona fram och baklampor rökfärgade, ,iridium vinge alt orginal vinge,lacka lister blanksvart eller samma färg som bilen, Bort med torkarna på lyktorna,facelift lyktor i fram,.Finns hur mycket som helst.kolla på min gamla v70
Skaffa en annan grill, fram o baklyktor från 2005 o fram, lacka listerna blanksvarta eller i bilens färg, tona rutorna, fälgar, ett vettigt avgas(inte japsdämpare), sänkning, LED nne o ute...
Ja det mesta är ju redan sagt, men ett par jäkligt fina fälgar som sitter ursnyggt på v70 är BBS Nebula. Dessa, 60/40 sänkning, klarglaslyktor, annan grill, lackade lister samt stänkskydd, plocka bort eller lacka rails.