Vilken kväll...!
Gårdagen var fylld med både glädje och en liten del ilska.
Bilen har gått som en dröm, rent och fint igenom hela registret och den riktiga inkörningen är påbörjad. men kvällen fick ett mindre roligt slut.
4 utav 5 hjulbultar hade gett sig bak vilket gjorde att det blev ett tvärstopp, turligt nog så gick det inte fort och ingenting blev skadat, min ny-balanserade fälg behöver dock en ny balansering, men ingenting utöver det är trasigt, vad jag vet än så länge.
efter 2 timmar så fick vi upp bilen på släp, inte det lättaste efter att vinschen vi hade att dra bilen med gick av, så vi hade alltid en man som tryckte in hjulen och för att hålla det på plats medans 6 andra fick putta och stånka på..
Bilen kommer tyvärr bli stående IGEN någon vecka tills jag rett ut detta, kommer inte våga åka längre på dessa bultar och jag ska ta hem nya, nästa gång har jag nog inte lika tur och kör lika sakta.
Men jääklar vilken känsla det är att få glida i drömbilen, även fast den är långt ifrån komplett så finns det ingen liknande känsla att få köra något man själv byggt, världens bästa hobby!