Jaa de stämmer! Stör mig som fan på att jag inte lyckats hitta den tjänsten hos 3.. Att man kan dölja nr i sms.. Ingen som vet???
På min mobil så har jag 3 olika alternativ , Delvis , "Sändning av mitt nr" 1.inst. av operatör, 2, ja 3 nej, Tar jag på nej så syns aldrig nr ! jag har också tre mobil ^^!
Jaa de stämmer! Stör mig som fan på att jag inte lyckats hitta den tjänsten hos 3.. Att man kan dölja nr i sms.. Ingen som vet???
På min mobil så har jag 3 olika alternativ , Delvis , "Sändning av mitt nr" 1.inst. av operatör, 2, ja 3 nej, Tar jag på nej så syns aldrig nr ! jag har också tre mobil ^^!
men de har jag med... Men det fungerar bara när man ringer... Testat å smsa??
(: Lets pöök its christmas time : ) sänd detta julpök om du har ork, till alla du inte har knullat med. Eller ägna din jule tid to get some instead!foorrrdfrid i stugan. kodisar i luvan!
Zombies, coming soon to a city near you! www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
men de har jag med... Men det fungerar bara när man ringer... Testat å smsa??
tror alla operatörer tog bort det för ett tag sen efter som de va såna problem med mobbning via sms
vad e det för fel på din mobil ? Har ringt flera gånger men det kommer en röst som säger " Abonenten du söker har sex,Var god vänta , det blir snart din tur . Det är förnärvarande 12 samlag före dig .Vi ska hjälpa dig så fort vi kan , tack för du väntar .