3273
Sök

Roliga grejer att messa till polarna

180 Inlägg
22 december 2006
Zeraph skrev:
läste en som gick något sånt här.
"hej, det är din telefon, jag ville bara komma ur fickan och slippa *** lukten för stund"

jaaa men då ska du ju skriva " *hn# " i början av smset... då syns ju inte nummret tongue
funkar iaf på telia och halebop..vet inte hur det är med dom andra

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!

66 Inlägg
22 december 2006
Jaa de stämmer! Stör mig som fan på att jag inte lyckats hitta den tjänsten hos 3.. Att man kan dölja nr i sms..
Ingen som vet???

911 Inlägg
22 december 2006
julle_j skrev:
Jaa de stämmer! Stör mig som fan på att jag inte lyckats hitta den tjänsten hos 3.. Att man kan dölja nr i sms..
Ingen som vet???

På min mobil så har jag 3 olika alternativ , Delvis , "Sändning av mitt nr" 1.inst. av operatör, 2, ja 3 nej,  Tar jag på nej så syns aldrig nr !
jag har också tre mobil ^^!

pic up the phone, wazzzaaa

911 Inlägg
22 december 2006
Forskare kom på förra veckan att alla horer läser sina sms med tummen..
Försök inte o byta finger nu din hora... haha

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Bravo lille mongo, imorrn tar vi alfabetet..

pic up the phone, wazzzaaa

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
23 december 2006
Denna fick jag i tisdags big_smile

Kostnaden för detta SMS skulle räckt till mat för 10 somalier i en dag, Skicka vidare detta till 10st så svälter vi dom jävlarna!

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

66 Inlägg
23 december 2006
zortep skrev:
julle_j skrev:
Ingen som vet???

På min mobil så har jag 3 olika alternativ , Delvis , "Sändning av mitt nr" 1.inst. av operatör, 2, ja 3 nej,  Tar jag på nej så syns aldrig nr !

men de har jag med... Men det fungerar bara när man ringer...
Testat å smsa??

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
23 december 2006
fick den här av min kusin igår

(: Lets pöök its christmas time : ) sänd detta julpök om du har ork, till alla du inte har knullat med. Eller ägna din jule tid to get some instead!foorrrdfrid i stugan. kodisar i luvan!

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Evolution
1 627 Inlägg
23 december 2006
julle_j skrev:
zortep skrev:
julle_j skrev:
Ingen som vet???

men de har jag med... Men det fungerar bara när man ringer...
Testat å smsa??

tror alla operatörer tog bort det för ett tag sen efter som de va såna problem med mobbning via sms

Fäll ner pungen och landa

Reparatör
630 Inlägg
23 december 2006
Trådstartare
vad e det för fel på din mobil ? Har ringt flera gånger men det kommer en röst som säger " Abonenten du söker har sex,Var god vänta , det blir snart din tur . Det är förnärvarande 12 samlag före dig .Vi ska hjälpa dig så fort vi kan , tack för du väntar .

Maizer
23 december 2006
haha big_smile

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
24 december 2006
julle_j skrev:
Ingen som vet???

skriv " -A- " i början av SMS:et så syns inte ditt nr, det nr som visas är "31". funkar på telenor så det borde funka på andra operatörer med smile

MVH Fredrik

Reparatör
630 Inlägg
30 december 2006
Trådstartare
Världsrekord i dumhet !! Skita framför ytterdörren hos en stor neger och plinga på och säga att hans son smält i solen !

Sök