3010
Sök

kugga på uppkörning =(

911 Inlägg
19 december 2006
Trådstartare
Fyfan asså , mår sjukt dåligt nu ! kugga på att jag inte hade tillräcklig uppmärksamhet i rondellen sadsadsadsad  Annars var allt perfekt, så nu får jag säkert vänta i 1 och en halv månad till för att köra upp igen ! 

ville bara skriva av mig lite, är sjuukt arg !

pic up the phone, wazzzaaa

835 Inlägg
19 december 2006
Segt! know how you feel...
Kuggade min första på typ samma sak.
livet går vidare smile
Senast redigerat av Epitaph (19 december 2006)

Saab 99 Turbo-Nörd
368 Inlägg
xcOOb
388 Inlägg
19 december 2006
sånt som händer.. du hinner köra bil så det räcker sen iaf.. smile

410 Inlägg
19 december 2006
Men om det bara var en liten skitgrej så kan du ju alltid ringa till vägverket på morgonen och fråga om det finns någon ledig uppkörning. De brukar oftast ha tider som är lediga för att det finns dom som inte kommer, då slipper du vänta.

14 Inlägg
19 december 2006
en polare gjorde samma sak. så tänk inte för mycket på de nästa gång som han gjorde så du kuggar igen! smile men ring varje morgon när dom öppnar o fråga efter tid! lycka till nästa gång!

Med lem
768 Inlägg
20 december 2006
Ja det gäller att man har lite tur! Kompisen körde mot stopp på uppkörning, men fick kortet ändå!

Singel! Stöt på mig, jag är elektriker!

Hmm, vet inte?
1 775 Inlägg
20 december 2006
robininfOCUS skrev:
Ja det gäller att man har lite tur! Kompisen körde mot stopp på uppkörning, men fick kortet ändå!

jag glömde testa bromsarna på kontrollen hmm fast dem funkar prima ändå sa han när vi va klara big_smile

Btw, tråkigt att du kuggade sad fast det kommer fler chanser smile
Senast redigerat av kwansa (20 december 2006)

Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.

911 Inlägg
20 december 2006
Trådstartare
kwansa skrev:
robininfOCUS skrev:

jag glömde testa bromsarna på kontrollen hmm fast dem funkar prima ändå sa han när vi va klara big_smile

Btw, tråkigt att du kuggade sad fast det kommer fler chanser smile

mjoo, jag vet. Har fixat körlektioner nu som min skola betalar " en bra fördel med att gå fordonslinjen hehe" så imorrn ska dom titta på min körning, någon sorts bedömning innan dom bokar uppkörningen åt mig ! nu kan man ju bara längta tills man får göra nästa uppkörningen och hoppas på d bästa  !

TVT Member
377 Inlägg
23 maj 2007
Lånar din gamla tråd lite här, zortep... istället för att göra en ny...

Kuggade också uppkörningen idag... sad

skulle byta fil innan ja kom fram till ett rödljus, det är grönt när ja kollar, sen så kollar ja innerspegel, höger ytter o vänder mej o tittar över axeln... då säger tanten att det är rött så ja får bromsa... Därför kunde hon inte godkänna mej för att hon var tvungen att säga till mej om att det blev rött... även fast jag hade hunnit stanna innan när ja vänt tillbaka huvudet hmm
Iövrigt hade det inte vart nått som hon anmärkte, bara att dom inte kunde godkänna för att det är olagligt att köra mot rött...
Så jävla sur & besviken man kan vara på sej själv då! första gången man inte uppmärksammar ett rödljus är på uppkörningen...

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
23 maj 2007
surt att kugga nedrans tur att man klarade de. min prövotid tar slut om 10 dagar smile

911 Inlägg
23 maj 2007
Trådstartare
_JoCCeV skrev:
Lånar din gamla tråd lite här, zortep... istället för att göra en ny...

Kuggade också uppkörningen idag... sad

skulle byta fil innan ja kom fram till ett rödljus, det är grönt när ja kollar, sen så kollar ja innerspegel, höger ytter o vänder mej o tittar över axeln... då säger tanten att det är rött så ja får bromsa... Därför kunde hon inte godkänna mej för att hon var tvungen att säga till mej om att det blev rött... även fast jag hade hunnit stanna innan när ja vänt tillbaka huvudet hmm
Iövrigt hade det inte vart nått som hon anmärkte, bara att dom inte kunde godkänna för att det är olagligt att köra mot rött...
Så jävla sur & besviken man kan vara på sej själv då! första gången man inte uppmärksammar ett rödljus är på uppkörningen...

bara låna på ^^
jag vet hur d känns , Bara fortsätta å kämpa ! Jag fick själv en "kärring" 3 gånger i rad som kuggade mig på nått jävla sett :S  men men , på fjärde fick jag en annan snubbe och for hem med lappen i handen smile Vägrade köra nån annanstans än farsta smile

TVT Member
377 Inlägg
23 maj 2007
aa fan de kan inte vart kul... hoppas ja får nån annan nästa gång med... tongue vet ju att ja kan liksom!!  ska vara på vv o hitta en sista minuten tid bara! smile

Sök