Toyota Crown, en japansk lyxbil med alla bekvämligheter. Bilen är importerad från Japan via England. Hade tänkt ha den i princip original utvändigt, förutom fälgar och sänkning, och ändra inredningen och förfina motorrummet. Dock... Visa mer
Breddningen bak tar sig, känner mig jäkligt nöjd. Den 12 mars blir det lack, samma vecka kommer förhoppningsvis inredningen. Sen blir det elmia påskhelgen, kom gärna och kolla på min grymma bil i hall x
Inredningen blev jäkligt najs, passade in perfekt med resten av bilens färger och stuket på den. Kommer mer bilder med bättre kamera sen!
jääävlar vad nice får man fråga v ad det kostade ?
hade gärna velat byta framsidorna på mina framstolar då dem har blivit sletna, vad tror du dem skulle ta för det ?
Räkna mellan 20-25 för en full inredning i skinn, detta gjorde Bilinsidan i Malmö till mig och dom var endån billigare än en del andra företag som ville ha bara 10k för en stol haha! Maila dom och hör vetja
Inredningen blev jäkligt najs, passade in perfekt med resten av bilens färger och stuket på den. Kommer mer bilder med bättre kamera sen!
jääävlar vad nice får man fråga v ad det kostade ?
hade gärna velat byta framsidorna på mina framstolar då dem har blivit sletna, vad tror du dem skulle ta för det ?
Räkna mellan 20-25 för en full inredning i skinn, detta gjorde Bilinsidan i Malmö till mig och dom var endån billigare än en del andra företag som ville ha bara 10k för en stol haha! Maila dom och hör vetja
okey okey yes för göra det ! såg bilen i lördags...bra jobbat, fan vad bra det blev !