Tjenare!! Tänkte lägga upp en tråd för mitt långtidsprojekt. Köpte denna lite halvrisiga 740 som jag vill rädda från skroten men då man har mycket annat att lägga pengarna på så kommer de bli ett projekt som kommer ta den tiden... Visa mer
Hade tänkt köra på en "original" styling på den, så som add on runt om, vindavvisare, snowcap mm mm. Motorn vet jag inte riktigt vad jag ska göra med riktigt än.
Hade lite planer på det först eftersom man vill behålla den någelunda original men där e vissa plast detaljer som e borta samt att vissa är spruckna och det är inte de lättaste att hitta den röda inredningen å ännu mer hela grejer så det blir nog svart i stället
bellman321 skrev:
jag tycker du ska ha kvar den röda intedningen, kanske byta till svarta skinn stolar men inte hela interiören :p
Hittade där den vänstra bakre bulten till förarstolen sitter. Den upphöjningen eller vad man ska säga. Vågade inte ta väck dom undre mattorna denna gången jag va där Får leta rost nästa gång jag e ute i garaget
bellman321 skrev:
Kan tänka mig att det är några lager hittat någon mera rost? Brukar ju hitta några fläckar när alla mattor osv är ur
Liten kort visit i garaget å plockade bort dörrarna som ska bytas ut till några lite finare. Rosten hade börjat komma på dessa plus att de blir lättare å komma åt när dom inte sitter på plats