Hej allesammans!
Har både bra och dåliga nyheter. Jag fick ett erbjudande att köpa på mig en av mina drömbilar, nämligen en E24 635csi. Detta resulterade dock i att jag blev tvungen att sälja antingen min E36a eller E30in. Valet blev relativt enkelt då E30in är ett projekt jag ännu inte lagt ner speciellt mycket tid och pengar i, medans det ligger en hel del svett och tårar i E36an
Så jag kommer göra mig av med E30in, och därmed göra ett slut på den här projekttråden. Hur mycket jag än vill ha kvar E30in så var jag bara tvungen att ta den här chansen och köpa E24an. Men någon gång i livet ska jag köpa på mig en till touring och göra klart ett liknande bygge
Kul att ett flertal har kikat in tråden och fått lite inspiration, jag hoppas ni följer tråden på E36an, och såklart för E24an när den väl kommer igång
Det sista jag gjort på det här projektet är att jag böt diffen då den bestämde sig att rasa för mig 14mil hemifrån..
Fick även en fixtur svarvad och borrad för att kunna svarva av/svetsa ihop fälgbanorna till fälgarna. Började även att punkta ihop ena fälgbanan, dock inte någon bild på det.
Här är då E24an jag köpt på mig