Testa att plugga vacuumslangen till bromsservon. Hade samma problem på en tidigare Amazon. Servon kan vara lite svår i bland God Jul
Skall testa det,men det finns ju ingen justering i den ,det som händer är det att bromsarna hänger kvar får då trycka på pedalen o till slut släpper de,skall skruva av bromsledningen nästa gång o se om trycket försvinner då ,hur fixade du ditt problem ?
Testa att plugga vacuumslangen till bromsservon. Hade samma problem på en tidigare Amazon. Servon kan vara lite svår i bland God Jul
Skall testa det,men det finns ju ingen justering i den ,det som händer är det att bromsarna hänger kvar får då trycka på pedalen o till slut släpper de,skall skruva av bromsledningen nästa gång o se om trycket försvinner då ,hur fixade du ditt problem ?
Helt ärligt så vet jag inte då bilen blev såld innan jag hunnit sätta mig in i vad problemet var med bromsservon.
Har pysslat med lite felsökning på bromssystemet idag,allt fungerar som det skall men ibland ligger trycket kvar vid nr 1 på bilden utgående tryck till bromsarna, så troligen ligget felet i nån av korvarna 29 eller 30 eller i vacumventilen 12 Om ni har några tips så får ni gärna komma med dem
Va bra! Det är alltid skönt att få stopp på bilen!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!