jag har fått.. 2st skärmkanter bak till bilen, en digital kamera, tre filmer, lite parfym osv, strumpor, presentkort på statoil på 200:- (de är bra så man kan tanka lite nu i mellandagarna), 600:- å lite mer små saker så jag är riktigt nöjd
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Fick en full tank 98 BF och 700 kr. Ska till farmor på annandagen. Får se vad det blir där.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Fick mig 3st tröjor..En sladdlös lysdiodsladdlampa :p och nåra kronor..Är helnöjd.Tar inte så hårt på detta med julen..Mest jobbigt tycker ja ..God jul på er.
2000kr, microfiberdukar, 8dels kit med bogserlina/spännband/gummistroppar, ljusbå rattmuff, en Nasse (från Nalle Phu) wunderbaum, lödkolv, tofflor, strumpor, boken 1001 Filmer du måste se innan du dör. Är helt nöjd
Pengar, "sportmattor" till bilen, nya arbetskläder, en väckarklocka i form av en aluminumfälg med däck, en tröja med en bild på mig från i sommras som motiv, en pizza slicer:P , duschtillbehör och dem sedvanliga sockarna:P
Hugo Boss parfym Svart skjorta Vit undertröja Presentkort på MDS (till stereon) Chocklad Trisslott (verkar vara årets present, vann dock inget) Rakhyvel
Har fått tystare fläktar till datorn och det känns så in i helvete skönt Sen fick jag presentkort till kläder, tobak till vattenpipan, tröja med bild på mig själv och såna snaps flaskor man ska fylla på med sprit... Plus mkt kärlek !! Är faktiskt nöjd när jag tänker efter