Sådär nu är två delmål klara, Regbesiktning och kontrollbesiktning klart Och igår fick jag plåtarna så de blev 10mils premiär kväll i Saaben 😃 De var många glada miner man mötte längs vägen 😃
Tack så mkt 😃 Ja den känslan går ej att beskriva, men efter 6år i mitt ägande äntligen få ta första provturen i trafik va helt fantastisk 😃😃😃
MickeEng skrev:
Hallåhallå
Har tittat igenom ditt projekt, riktigt fint jobb du lägger ner på SAAB:en. Sista bilden där, måste ha varit en härlig feeling.
Jovisst är det, det är då man känner att det är värt alla de timmar man lagt ner i garaget.
Feeting skrev:
Tack så mkt 😃 Ja den känslan går ej att beskriva, men efter 6år i mitt ägande äntligen få ta första provturen i trafik va helt fantastisk 😃😃😃
MickeEng skrev:
Hallåhallå
Har tittat igenom ditt projekt, riktigt fint jobb du lägger ner på SAAB:en. Sista bilden där, måste ha varit en härlig feeling.
Lite blandade bilder på va som händer, bland annat sitter de XP-pipa på och 2" avgasrör på med en special ljuddämpare bak 😉 Sen i dagarna testade jag takräcke på Saaben vad tycker ni snyggt eller fult?😃