760 turbo, som jag köpt för att renovera upp allmänt äckligt skick då tidigare ägare inte tagit hand om den, sönderslagna rutor insparkad bakskärm.. m.m! Så det får bli mitt första långtidsprojekt!
Köpt mig en 760 turbo som jag tänkt ha som långtidsprojekt, köpte bilen i riktigt äckligt skick (alla rutor sönderslagna m.m) Eftersom jag aldrig haft ett renoveringsobjekt innan så skall det bli kul och testa något nytt!
Såhär såg 760'in ut när Michelle Nylén ägde den, det är inte hon som förstört bilen utan det är ägaren efter tyvärr.. Längtar så mycket tills jag skall börja renovera den, kommer bli så otroligt roligt då jag älskar att spackla pilla och allt som har med utseende på bilar att göra!
Dags och börja greja 760inn nu, som ni ser på bilden är ju framrutan helt krash. Så var faktiskt på skroten och plockade ner en ruta från en 960. Den nyare 760 modellen jag har nämligen inte samma ruta som den gamla 740/760, och eftersom bilen är oförsäkrad och obess så skulle jag vart tvungen att köpa en ny ruta för ca 4000kr, och då ingick inte montering o: Så istället valde att ta hjälp av 2 styckna så plockade vi ner en från skroten , tro de eller ej men den kom utan nääästan hel en liten spricka vid högra hörnet men inget som stör inför bess. (: