Tittar man på uppgifterna om bilen är det vanligt att det står S60 R i modellkod. Vilket inte stämmer men det förkommer att folk försöker blåsa folk...
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Den har 184kw enligt Transportstyrelsen, dvs 250hk. Det är en helt vanlig T5.
Det låter märkligt att ett biltrimningsföretag skulle "få 35 bilar" av Volvo, trimma dom till 350hk (med enbart mappning?).
Grövre tryckrör och luftfilterburk i kolfiber gör ingen skillnad heller.
Och att sen inte regga om bilarna, dvs att de skickas ut igen olagliga i lagens mening, det tror jag inte på. Det är så många hål i annonsens beskrivning så jag vet knappt var jag ska börja.
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet
Den har 184kw enligt Transportstyrelsen, dvs 250hk. Det är en helt vanlig T5.
Det låter märkligt att ett biltrimningsföretag skulle "få 35 bilar" av Volvo, trimma dom till 350hk (med enbart mappning?).
Grövre tryckrör och luftfilterburk i kolfiber gör ingen skillnad heller.
Och att sen inte regga om bilarna, dvs att de skickas ut igen olagliga i lagens mening, det tror jag inte på. Det är så många hål i annonsens beskrivning så jag vet knappt var jag ska börja.
Nej. En sådan galning. Gick knappast att ha den annonsen uppe länge. Dessutom är mjukvaran gjord för att ge max 330nm. 350hk och ett vrid som Norges BNP så hade vi nog fått en flott automatväxlad satellit runt jorden.
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
nja, dom gick in i produktion vecka 10 2003 som modellår 2004. och det är som sagt sjukt vanligt att folk kallar sin S60 för S60 R bara för att dom råkat se att det står R+S60 i reggbeviset.
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
nja, dom gick in i produktion vecka 10 2003 som modellår 2004. och det är som sagt sjukt vanligt att folk kallar sin S60 för S60 R bara för att dom råkat se att det står R+S60 i reggbeviset.
Läser längre upp så är det en som skriver att s60R kom 02