Tjenare, Johannes heter jag, Jag tänkte göra typ som en dagbok.
jag tänkte skriva hur varje dag går med lite bilder osv. då jag har egen verksamhet så är det hårt jobb med lite fritid. Det jag har i verksamheten är Däck, bilservice, reparationer och bilvård/detailing.
Från dag ett då jag öppnade portarna för min verkstad så har jag letat efter ett helt nytt märke att ta in till sverige även om det redan finns en massa så som sonax, turtlewax, meguiars, 3M, Angelwax, mothers med mera, Men inget som fyller mina krav som är att en produkt ska kunna användas invändigt och utvändigt.
Visst finns såna produkter men inget som faller i min smak.
men för några dagar sedan så har jag hittat ett märke som jag vill ta in ( jag nämner inte märket förän det är testat)
Jag har beställt några produkter som är påväg, förmodligen här nästa torsdag eller fredag.
Då när jag får alla produkter så kommer jag testa alla produkter på riktigt skitiga bilar, bilar med känsliga lacker, fälgar m.m
Jag kommer knäppa före och efter kort och skriva detaljerat hur jag har blandat, hur jag rengör m.m
efter jag testat alla produkter kommer jag skicka ut prover så att alla kan testa produkterna men även då kommer inget märke nämnas men jag kommer skriva vad varje produkt är till för och vart man kan använda det, hur man blandar det med olika styrkor etc.
just nu har tillverkaren och jag kommit överens om att jag beställer produkter som jag vill testa och se om det är nånting jag vill ha.
visar det en positiv inverkan som mina förhoppningar är så kommer jag börja köpa in lager och lägga upp i webshop m.m men som sagt så är det en lång väg att gå men jag ska försöka vara så snabb som möjlig.
hoppas ni vill följa denna resa
![smile](img/smilies/smile.png)
nu ska jag vila då jag ska upp kl.06.00 och besikta en kund bil.
GOD NATT PÅ ER
![smile](img/smilies/smile.png)