Har nån någon uppfattning av Ridetech:s stolar hur är dom i kvalité ? med tanke på priset... någon som har nån uppfattning av dessa stolar som vill dela med sig?
Stolarnas kvalitét är faktiskt hur bra som helst. Tål ordentligt med stryk. Storleken är ju medium så för en grov kille kan det säkert bli lite trångt. Jag är 185 cm och väger 85 kg och mig passar dom perfekt. Men ridetech är ju ändå relativt ny startat så man vet ju inte hur stolarna ser ut om några år.
Ska du ha dom i S40 så kan det bli rejäla problem. Polarn köpte från ridetech o försökte montera i sin S40. Gick inge bra alls. Han köpte originalunderreden o försökte bygga om utan framgång. Stolarna bygger på tok för mycket på höjden enligt honom.
Ska du ha dom i S40 så kan det bli rejäla problem. Polarn köpte från ridetech o försökte montera i sin S40. Gick inge bra alls. Han köpte originalunderreden o försökte bygga om utan framgång. Stolarna bygger på tok för mycket på höjden enligt honom.
Tror inte det är någon fara...det är i princip samma stol som Sparco Pro 2000.
Vill du köpa hans stolar så finns dom kvar. Du kan nog få dom billigt. Hör av dig så får du hans nummer.
kan annars rekomendera ISOTTAs stolar, finns bla på www.nipotrading.se jag har själv ett par som jag är grymt nöjd med. Kostar ju som sagt lite, men stolarna är super sköna och man sitter som en gud, och jag är ganska groov.
Det har han rätt i att dom bygger på höjden men det är ju så med dom flesta stolarna. Har man lite ingenjörskonst klarar man det utan problem. Jag har ju fått i mina, blev en höjd skillnad på 1,5 cm från förra stolen : )