Kan som #3 rekommendera Saab 9-3 Aero, inte bara för jag själv har en sådan utan för att dem faktiskt är väldigt prisvärda, Otroligt underbar känsla bakom ratten med underbara stolar och 210hk original räcker en bra bit. Utan tvekan en underbar bil
Grannkillen köpte en Volvo S60 T5. Den verkar gå friskt då han blåser förbi mig ibland i klart körkortsfientliga hastigheter... Den har väl 220hk eller nåt. Väntar bara till den dagen då jag ser honom i backspegeln och kör Alfan. Då ska han bli totalt förnedrad
S60 är liten men misstänker att du inte ska pussla in en barnvagn.
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Grannkillen köpte en Volvo S60 T5. Den verkar gå friskt då han blåser förbi mig ibland i klart körkortsfientliga hastigheter... Den har väl 220hk eller nåt. Väntar bara till den dagen då jag ser honom i backspegeln och kör Alfan. Då ska han bli totalt förnedrad
S60 är liten men misstänker att du inte ska pussla in en barnvagn.
Det stämmer att jag nyss köpte en passat, men ska köpa ytligare en bil. Min kusin har en S60 t5 och den verkar vara bra tryck i, och så är dem rätt så fina också