panda666 skrev:
zemet skrev:
Deception skrev:
Jag gillar inte sånt där.. Det är samma som med s-line, r-line, opc-line m.fl.
En sniken skitbil ser ut som en toppmodell. Jag tycker personligen bara att det urvattnar varumärket.
Såg man en "R/RS/S" förr så stod det ju för något "häftigt".
Håller med helt, så tråkigt och töntigt att ha en plastraket.
Vad är motsatsen till en sleeper? En tönt bil med S-line, AMG eller M-paket antar jag.
vad menar ni med detta? allt det där är ju olika så att säga utseende utvändiga styling paket* volvos r design och audis s line samt vws r line osv osv,,betyder nått av dom där att bilen ska ha nått speciellt förutom dom fina kjol paketen? tror inte tex att m paket eller m sport har betytt nått mer än själva designen av kjol paketet, sen är det andra utrustningar som tex m suspension o sånt, men har det nånsin betytt att köper man r design paket då får man 4 hjuls drift också på köpet? ingick det med paketet?
någon skrev här om sin son som köpte v40 och märkte efter att den inte hade awd?
hur får man fråga missade han det? mvh
Det var min son och jag visste inget om bilköpet, dessutom så är han ganska så okunnig när det gäller bilar. Tummen på fel ställe kan man säga. Thats it! Så var det.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!