3763
Sök

Svetsdiffad Volvo 740

36 Inlägg
24 februari 2017
Trådstartare
Hejsan, tänkte höra hur en svetsdiffad bil är på vägen på sommaren. Har hört att den vill gå rakt fram för se mesta, stämmer de eller är de bara sägen?

87 Inlägg
24 februari 2017
Funkar jättebra! Visst vill den dra rakt fram, men det är knappt märkbart, man får inte vara så kräsen! Jag kommer alltid köra svetsdiff på bakhjulsdrivna bilar!

Har kunnat köra på fullt rattutslag på torr asfalt osv.. Dock bara 205 däck.
Senast redigerat av Beya (24 februari 2017)

6 110 Inlägg
24 februari 2017
Bilen blir halvt omöjlig på parkeringsplatser och liknande trånga ställen. Men det funkar ganska bra på grusvägar.

36 Inlägg
24 februari 2017
Trådstartare
Beya skrev:
Funkar jättebra! Visst vill den dra rakt fram, men det är knappt märkbart, man får inte vara så kräsen! Jag kommer alltid köra svetsdiff på bakhjulsdrivna bilar!

Har bara hört att bilen vill köra rakt fram hela tiden, o man måste ligga på häng nästan i varje kurva

36 Inlägg
24 februari 2017
Trådstartare
Svarte_Orm skrev:
Bilen blir halvt omöjlig på parkeringsplatser och liknande trånga ställen. Men det funkar ganska bra på grusvägar.

Så är den nu med på snö den hoppar lite

87 Inlägg
24 februari 2017
skaggetkrille skrev:
Beya skrev:

Har bara hört att bilen vill köra rakt fram hela tiden, o man måste ligga på häng nästan i varje kurva

Inget jag märkt av iallafall! Självklart vill den ju gå rakt fram, men det är inget som gör den okörbar på något vis.

Sök