tjena motorfolket! här kommer min lilla projekttråd med min v60! min tanke med detta projekt är att fixa till den så den blir snyggare än original både in och utsida samt fixa så den blir lite rappare :P
tjenare!! tänkte såklart starta en liten projekttråd med min nya bil där kommer ni få följa mig fixa och trixa till min v60 med både utsida,insida och effekt
Lämnade idag in bilen till försäljaren där jag köpte bilen för att fixa den ena positionslampan bredvid grillen för den va sprucken och tog in vatten så den skulle dom byta sen skulle dom även kolla på dragkroken då det inte gick att få bort den! vill ju kunna ta bort den så den ser lite snyggare ut bakifrån
tjenare!! längesen det blev inte uppdatering här men här kommer en liten iallafall jag har sätt dit lite dekaler på den och putsat den lite så den ska glänsa lite nu när det väl är lite grannt väder
och ett stort tack till C4 Dekor från kristianstad som fixade dekalerna!
Det är samma här. Följer också detta. Man kan alltid få någon inspiration Förutom de små detaljerna jag gör själv
alltid kul med folk som vill följa kom gärna med saker ni tycker jag ska göra och kom med kritik på det jag gör om det är snyggt eller fult eller va ni tycker
Sänk bilen så den får lite mer attityd och gott stuk Ett tips är att balsamera lädret i bilen. Volvo har ganska bra läder men det ökar livslängden om du balsamerar det ofta
Sänk bilen så den får lite mer attityd och gott stuk Ett tips är att balsamera lädret i bilen. Volvo har ganska bra läder men det ökar livslängden om du balsamerar det ofta
Okej okej kanon 😁 får se om jag sänker bilen eftersom jag ska köra mycket med husvagn 😂 men skulle.vilja ha nya fälgar 😁
Testa att plastdippa grill, sidolister och sidospeglar. Så kommer du få ett helt annat utseende på bilen Har gjort det på min, blev riktigt snyggt (ingen bild ännu på sidolisterna)
Testa att plastdippa grill, sidolister och sidospeglar. Så kommer du få ett helt annat utseende på bilen Har gjort det på min, blev riktigt snyggt (ingen bild ännu på sidolisterna)
ja testa grillen blir de nog sido speglarna gillar jag att ha i silver