Å helvete... Helvete!!
Sånt där måste man ta det försiktigt med. Det kan orsaka både kronisk psykos och skenande hjärtverksamhet för en gammal tvångsonanist på fin-tjack. Fan också, jag hade ju fortfarande inte hämtat mig helt från 2016 års julkalender. Jag kommer inte kunna pissa förrän bortåt eftermiddan i morron.
Bara däcken, alltså, jag har sökt runt lite och faktiskt hittat diverse 10' typ skottkärre-hjul med däck som nog skulle flyta ovanpå morrondaggen. Vore bara så jävla kul att se Finspångs-raggarna med sina 22' lågprofil-däck tvärt svänga vänster vid Vistinge-korset i ett fåfängt försök att undfly den mässingsblänkande västmanländska dödsängeln. Slänger sig ur sina 740 i 180 km i timmen och krälar ut i nåt jävla träsk halvvägs till Rejmyre: 'Här kan han inte komma åt oss väl?' Men så fega jag ur naturligtvis.
Sen allt det andra då... Lamperna, fan! Och veven. Jag har så jävla svårt för startmotorer. Undrar vad tuben bakom sittbrunn är. Misstänker att han bara skulle se lika totalt oförstående ut som Willy Wonka eller som Skrotnisses son Kalle ifall jag fråga... 'Vad det ÄR? Ja vad tror du? En gasbehållare ser du väl'. Så den där espresso-bryggarn längst bak. Enda tveksamheten är dom där två svarta slangarna. Hur tänkte man egentligen?? Batterierna på sidan är också... sådär, kistan till trots.
Fan radar vill jag ha jag också. Har funderat på dimljus, men det där är betydligt mer i min smak. Periskop skulle vara helt okej med, men jag tror man helst ska ha båda.
Har tänkt mig mässingsplåtar på sparklåderna, så håller jag på och skissar på en grill av mässing eller ren koppar. Nu känns det mest jävligt torftigt och ynkligt. Tillbaka till ritbordet.
Senast redigerat av Svento (9 maj 2017)
Burning rage within my soul, head is just an empty bowl