13 juli 2017
Trådstartare
Jo... Lite så smått HAR jag ju börjat skaffa utrustning. Plåtsax, fals-tång, håltång, borrar, hyls-bits, mängder med skruvar, muttrar och brickor. Och fucking vinkelslip då... Innan det här hade jag fan knappt en skruvmejsel.
Det håller på att bli ett hutlöst dyrt nollbudget-projekt. Fast många av kostnaderna är ju faktiskt investeringar. Och jag lär mig en del. Redan nu har jag egna lösningar på diverse problem som jag tidigare betalt DYRT för.
Kan jag sen lösa det så att jag så småningom kan slipa och svetsa när jag vill, så skulle många saker bli jävligt mycket enklare.
Any way: dom pengar jag de facto lagt ut senaste månaderna, skulle gott och väl räckt till både hel-svetsning av bakskärmarna OCH en budget-lackering. Orginal-stuk, skapligt bruksskick.
Ja fyfan... Barna skulle definitivt ha föredragit den varianten.
Men jag måste hur som helst försöka börja fokusera. Dom här jävla skärmarna måste prioriteras så att jag jag kan börja måla fanskapet. Vare sig det nu blir svetsade eller skruvade kanter.
Har också en enorm rostfri plåt. Skulle ledigt räcka till båda sider. Fördelen är att jag skulle kunna börja med att skruva fast dom, sen få dom svetsade i framtiden om jag skulle känna för det. Kanske rentav göra motsvarande bågar för insiderna.
Burning rage within my soul, head is just an empty bowl