Tjenare.
Tänkte bara skriva av mig lite, har varit inne på olika försäkringsbolags hemsidor och spanat in vad vissa bilar skulle kosta att försäkra på mig, och det var verkligen skrämmande summor
Kollade in bla Golf 1,8t och den skulle kosta 28000:- helförsäkring/år och det är sjukt mycket pengar tycker jag för en 1,8t iförsig är jag relativt ung, fyller 20 3:e februari.
Kollade även in Golf R32, Audi S4, Saab 9-3 SS Aero och EVO 6, dom kom verkligen upp i en ännu mer skrämmande summa, alla dessa bilar låg på en summa inte mindre än 40000:-
Tycker det är otroligt sjukt att det ska kosta så mycket att försäkra dessa bilar, undrar verkligen hur folk har råd att ha dessa. Försökte även kolla upp Supra och Skyline, men jag var tvungen att ta kontakt med försäkringsbolaget angående priserna, kan bara undra vad dom egentligen skulle kosta?
Så hur gör folk egentligen, gör ni så att ni reggar bilar på era föräldrar som är 55+ eller
Eller så är många väldigt rika eller har lån upp till öronen
Ville bara skriva av mig lite då jag själv har planer på att köpa mig en bil med lite krut under huven inom en framtid. Men det kommer nog dröja ett tag då man måste fixa pengar til försäkringen även
Mvh Pappi