3580
Sök

avundsjuka?

do i look like i sell DRUGS
379 Inlägg
18 januari 2007
Trådstartare
Varför sitter vissa personer och klankar ner på bilar och hur dom är byggde mm??
Bara för att inte dom tycker den är snygg, då kan dom väl lika gärna hålla k-ften.
Ni är nog bara så oerhört avundsjuka så det skriker om det..
Har ni inget positivt o säga kan ni lika gärna vara tysta..
Är det nån som håller med??

// n a z t y l i v e s a w h i t e t r a s h l i f e

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
18 januari 2007
Ja, och detta har jag skrivit om i en annan tråd.

Testat att söka?

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Gorgilus addictus
4 757 Inlägg
18 januari 2007
Nej jag håller inte med. Jag tycker att de är bättre att folk säger vad dom verkligen tycker, och röstar där efter.

Allt för den där jävla hatten!

379 Inlägg
18 januari 2007
Trådstartare
THEBADGUY skrev:
Nej jag håller inte med. Jag tycker att de är bättre att folk säger vad dom verkligen tycker, och röstar där efter.

sånna som bara ska snacka skit om ens eller annans bil. dom kan lika gärna vara tysta..

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
18 januari 2007
Om du tycker att du har en fin/bra bil, varför tar du då åt dig om nån annan pratar strunt om den?

DU ska tycka om bilen, inte nån annan!
Sluta klaga och lev med att folk är avundsjuka då och då.
Det kan lika gärna vara ett bra tecken vet du...

Gorgilus addictus
4 757 Inlägg
18 januari 2007
Nazty skrev:
John87 skrev:
Om du tycker att du har en fin/bra bil, varför tar du då åt dig om nån annan pratar strunt om den?

Jag snakkar inte om mina bilar. jag snakkar om andras bilar.
det är så fjolligt att och mesigt o klaga på andras bilar när man själv har en volvo 240 rollad svart med 15 plåtfälgar och en hemmabyggd vinge i plast.

Ja och? Låt dom göra det. De är deras ensak. DE är EXAKT som john87 säger. De är viktigast att DU tycker om bilen. Inte att alla andra gör det. Du kanske inte tycker att te x en 240 rollad svart är snyggt. Men bara ägaren tycker det så. De är ju det viktigaste. Men visst, de är lite jobbigt när folk klagar på andra bilar. Men har man lagt ut bilen här, då får man ta lite kritik.

Allt för den där jävla hatten!

379 Inlägg
18 januari 2007
Trådstartare
THEBADGUY skrev:
Nazty skrev:
John87 skrev:

Jag snakkar inte om mina bilar. jag snakkar om andras bilar.
det är så fjolligt att och mesigt o klaga på andras bilar när man själv har en volvo 240 rollad svart med 15 plåtfälgar och en hemmabyggd vinge i plast.

Ja och? Låt dom göra det. De är deras ensak. DE är EXAKT som john87 säger. De är viktigast att DU tycker om bilen. Inte att alla andra gör det. Du kanske inte tycker att te x en 240 rollad svart är snyggt. Men bara ägaren tycker det så. De är ju det viktigaste. Men visst, de är lite jobbigt när folk klagar på andra bilar. Men har man lagt ut bilen här, då får man ta lite kritik.

jag snakkar inte om mina bilar. ja snakkar om alla bilar som finns på garaget ungefär..

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
18 januari 2007
så länge det är konstruktivt tycker jag man kan säga vad man vill, inte typ "faaaan vad ful din bil är!!" väldigt moget och konstruktivt, bättre att säga "jag tycker inte din bil är fin pga... jag skulle gjort såhär... jag hade velat gjort såhär...." klart bättre svar.

379 Inlägg
18 januari 2007
Trådstartare
sir_daniel skrev:
så länge det är konstruktivt tycker jag man kan säga vad man vill, inte typ "faaaan vad ful din bil är!!" väldigt moget och konstruktivt, bättre att säga "jag tycker inte din bil är fin pga... jag skulle gjort såhär... jag hade velat gjort såhär...." klart bättre svar.

exakt så kan man säga. det var ett bra svar:)smile

Smålänning
7 887 Inlägg
19 januari 2007
Nazty skrev:
sir_daniel skrev:

exakt så kan man säga. det var ett bra svar:)smile

Precis! Tala om både vad du gillar med bilen, och vad du inte gillar. Ge ris och ros. Tipsa om sidor som har gejor, eller visa bilder för att väcka ideér.

Men tråkmånsar som bara skriver "gillar inte din bil för att det är det eller det märket" eller "jag tycker din bil är ful" kan lika gärna vara tysta.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

8 883 Inlägg
19 januari 2007
Tur att yttrande friheten finns...

Fotograf på tierpidag.se

Utbildad hobbymekare
1 125 Inlägg
19 januari 2007
huvudsaken e väll att man e nöjd med sin egen bil..... eller?????

tycker att de e bra att folk säger vad dom tycker... ska man väll göra oxå..

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
20 januari 2007
det är ju bra med negativ kritik också så man vet vad folk stör sig på och som man ska ändra.. men visst tycker jag det är förjävligt med folk som skriver "fan ful bil asså" eller liknande..

Team Insane Racing

64 Inlägg
20 januari 2007
tilltalar inte bilen dig så kolla på en annan bil ist för att klaga ägaren gillar ju förhoppningsvis de han gjort på bilen!

498 Inlägg
20 januari 2007
Varför hänger alla upp sig på att de får låga betyg??
(sådanna trådar är snart lika vanliga som alla "hur turbokonverterar jag min B230F")
tål ni inte det så låt bli att lägga upp era bilar då!

Bara för ni lägger ner massa pengar på att styla till en bil så betyder verkligen inte de att bilen blir fin, den kan istället se helt förjävlig ut!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
20 januari 2007
Rätt andreas_940!

Men ska man säga något dåligt så får man säga varför man inte gillar den också tycker jag, annars kan man bara rösta, visst, alla tycker väl det skulle vara roligt å vara med i top 250, men bilbygget går väl ändå inte ut på det? smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

11 Inlägg
20 januari 2007
håller helt med dig:P...visst att ja inte har värsta skyline eller nått men de e en bil o den rullar, sen om man gör lite småsaker me den som vissa tycker e fult...visst de e upp till dom men då kan juh dom vara tysta om de...man ska ha kul o tycka om de som man SJÄLV bygger inte rata ner på andras:)

Nazty skrev:
Varför sitter vissa personer och klankar ner på bilar och hur dom är byggde mm??
Bara för att inte dom tycker den är snygg, då kan dom väl lika gärna hålla k-ften.
Ni är nog bara så oerhört avundsjuka så det skriker om det..
Har ni inget positivt o säga kan ni lika gärna vara tysta..
Är det nån som håller med??

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
20 januari 2007
Konstruktiv kritik tar jag gärna. En kommentar som är "Fan va ful bil!" tycker jag är onödigt.

Men en som är "Fälgarna passar inte riktigt, tycker att DTM är snyggare på din bil" blir jag bara glad över smile
Då har jag fått ett tips som kan hjälpa mig att göra min bil bättre.

Annars så tycker jag fortfarande att om DU tycker om din bil så är det det viktigaste.
Skit i vad andra tycker, det spelar ingen roll för dig.

Better than God \o/
1 883 Inlägg
20 januari 2007
andreas_940 skrev:
Bara för ni lägger ner massa pengar på att styla till en bil så betyder verkligen inte de att bilen blir fin, den kan istället se helt förjävlig ut!

Kan bara hålla med, MEN alla har olika smak.
Smaken är som röven, klöven smile

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

TheBabe
20 januari 2007
Nazty skrev:
THEBADGUY skrev:

sånna som bara ska snacka skit om ens eller annans bil. dom kan lika gärna vara tysta..

Är det inte kul att veta vad andra tycker då? då kanske man kan göra någonting bättre. Men om du inte tål att andra säger vad dom tycker så behöver du inte ta åt dig av det dom säger..

Sök