3268
Sök

Golf reservdel, kostnadsfråga

27 Inlägg
20 juni 2019
Trådstartare
Hej, vad skulle reservdelen kosta för att köpa till en Golf 2013 modell? Noll koll på bilar så hoppas jag hamnat rätt 🥶

https://www1.garaget.org/gallery/images/224/223913/223913-5ddec21f64bebcd08bfc43467ea7fcc0.jpg

1 508 Inlägg
20 juni 2019
Är det denna du menar, spolarmunstycke?

https://www.bildelsbasen.se/se-sv/VW/VW … K0955109C/

Lite beroende på om det bara är själva locket eller hela spolaren så verkar kostnaden ligga på mellan 150-750 om man köper en begagnad på en bildemontering.

Offensiv inkompetens är bästa försvar.

Ain't no place like home...
4 637 Inlägg
20 juni 2019
Locket kostar nånstans 150-200kr på VAG. Sen en burk färg till det eftersom dom kommer grundfärgade.
Bilen i fråga verkar vara Candy-vit. Räkna ca 400kr för sprayburken inkl. klarlack.

Autopilot: På.
Projekt: Skogsmulle on a budget

4 137 Inlägg
20 juni 2019
Är det någon som efterfrågar strålkastarspolning ?, jag har på min tagit bort säkringen tilldensamma när jag köpte min golf för över 6 år sedan, så innehållet i behållaren räcker längre smile

Renault går sönder ibland men går oftast att laga

Jag ska hjälpa dig..med det lilla jag kan..
4 917 Inlägg
20 juni 2019
spillolja skrev:
Är det någon som efterfrågar strålkastarspolning ?, jag har på min tagit bort säkringen tilldensamma när jag köpte min golf för över 6 år sedan, så innehållet i behållaren räcker längre smile

Due,  något som är så billigt som vatten behöver man inte spara på..smile

Köp inte grisen i säcken bara..
Masken är odlarens bäste vän..
Dom rike dom kan, VI fattiga försöker..

Fri fart för ett fritt folk!
14 124 Inlägg
20 juni 2019
insidan skrev:
spillolja skrev:

Due,  något som är så billigt som vatten behöver man inte spara på..smile

snålhet bedrar vishet första gången det är kallt ute smile

Kör fort så hinner inget hända...

Ain't no place like home...
4 637 Inlägg
25 juni 2019
spillolja skrev:

Har kodat om min egen så den bara går om jag håller inne spaken 3 sekunder eller längre. Behöver i stort sett aldrig fylla på spolarvätska.

Men det hör varken hit eller dit, i det här fallet tror jag att trådskaparen är ute efter en snyggare look på bilen sin, ett hål i stötfångaren är inte så smickrande ^^

Autopilot: På.
Projekt: Skogsmulle on a budget

Sök