Endel gnäller lite på märket JVC och tycker att Pioneer är bättre, men i den här prisklassen skulle jag nästa vilja säga att JVC är ett bättre val.
Det roliga är att den har dessutom USB så om du vill kan du ju koppla in mp3 spelaren så slipper man jobbiga CD skivor i bilen
1997 köpte jag en CD spelare till bilen märke "Denon" för 2500kr och den fungerar och spelar perfekt än.
2001 köpte jag en Cp spelare "Pioneer DEH 7100" för 4500kr och den gav upp efter 4år, kan inte läsa CD skivorna längre utan ger en felkod att den inte kan läsa trots att det inte finns smuts nära linsen!
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
Men om man har slutsteget till fram å baksystemet på en lågnivå och Slutsteget till basen på den andra lågnivån, kan man ställa ner basen på stereon då, så man typ kan dra på fult på steget och ställa in på bilstereon sen??
Höll på å köpa JVC 721 för ca 1200, men hitta en mkt mkt bättre = Kenwood KDC-W6534U jämförde manualerna... priset 2200 i butik 3000+ fin affär. va USB ja va mest ute efter sen har den låg/högnivå Filter & Sub bas kontroller m.m. !
Tjena jag har en Pioneer DEH-P5800MP som jag är nöjd med finns massor med eq-inställningar, 2 rca lågnivå utgångar fram, bak eller subbas. Flashigt att man kan ändra färger på knappar å display hur man vill, plus att det medföljer en fjärrkontroll..
Men jag tycker du borde kika på www.nardik.se på nya DEH-P5900MP eftergångaren till den jag har. Verkar ganska grym och prisvärd.
Beställer en sånn idag, om ingen annan kommer med ett bättre förslag för max 2000:-
blir nog svårt att hitta en bättre för max 2000 kr ... skulle misstänkta att den är bland dom bättre ... den är nyare och antar att den har lite nyare komponenter i sig då ...
Beställde en sånn igår, frågade om man fick rabatt men de hade redan pressat priset så mycket, hehe 1995kr kostar den på Nårdik
Har en fråga bara, om man spelar Mp3 från GPS:en på AUX ingången blir det sämre ljud än om man bränner ut en Mp3 cd-skiva, eller spelar det ingen roll.