The B-Stard is BackMånga timmar, dagar månader har gått sedan jag drumlade in här sist och saker har hänt.
Har som jag skrivit innan fått bort lite tumör j*klar från halsen , minskat ner bilägandet för att sedan helt sniket öka på det samma
och som det står ovan, I'm Baaaack
Det har blivit en ny bruksbil, men fattig gubbj*kel som jag är så är det inget eldrivet utan en.... Cactus
Med hisnande 1.2l 3 cylindrig motor så är den knappast ett under av prestanda , men med 350 kr i skatt billig försäkring och en bränsleförbrukning motsvarande 1/3 av etanolsaaben så pryder den jäkeln sin plats.
Och sedan (efter bilinköpet obs) så skaffades det en vovve, en blandis med en diger blandning av .. Mamma Labrador/Gran Danois Pappa Mastiff/boerboel (bilder kan komma att dyka upp ) dvs en mastig vovve som nu när det här skrivs är 8 månader och väger 42 kg.
Så en Citroen C4 Cactus, och en jättevovve hur går det ihop, ärligt så börjar bilf*n att bli lite trång, men får jag min vilja fram så ryker baksätet för att ge plats åt hund (och hindra allt för långa besök av SvärMor)
Iaf tillbaka till Citroen'en , vecka efter jag rullat in den på parkeringen så upptäcker jag att det inte bara finns en likadan utan fasen oxo 2 , så med min knäppa dare to be different mentalitet så gnuggade jag geniknölarna (bulorn a på skallen när jag inte haft störthjälm på mig vid mekning eller när jag besöker ICA) och jo det har fixats lite med den, och med den teasern så lämnar jag Er kära Garaget människor
Uppräkning av bilbeståndet till dags dato
Citroen C4 Cactus (brukspulka snabb-projekt)
Saab 9-5 Kombi (Maptun Monstret)
Chrysler PT-Cruiser (Bilen som uppfann Mörkret)
Alfa Romeo 147 (impulsköpet som frugan inte vet om, ja ni vet det man inte vet mår man inte dåligt av hehehe)