3372
Sök

Ta kortet ifrån människor som Carola o se till att dom inte får tillbaka det...

1 414 Inlägg
28 januari 2007
Trådstartare
Ska en människa som fått böter för över 30'000 kr på 5 år få ha kvar kortet? Det visar väl ändå att hon inte är kapabel att hantera en bil i trafiken???

Hon parkerar i flera timmar mitt i korsningar, vid refuger, på övergångsställen, på gå-gator, kör rejält för fort m.m. m.m. m.m.

Vad krävs det egentligen för att en sådan människa ska bli av med kortet???

Näe bort me kortet, hon har tydligen råd med taxi ändå...

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s … 92,00.html

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

Trucker
166 Inlägg
28 januari 2007
Sant, sant..

845 Inlägg
28 januari 2007
HAHHAHAHA
bara för att hon är Känd behöver hon inte göra som hon vill. hon ska då fan inte ah någe körkort..!
Senast redigerat av hoonken (28 januari 2007)

Sleeper
3 084 Inlägg
28 januari 2007
Carola e en jävla bluff!! fejk kristen e hon också  =={==(x_X)=>
Senast redigerat av Sushikocken (28 januari 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

9 108 Inlägg
28 januari 2007
haha ja det är sjukt egentligen.

498 Inlägg
28 januari 2007
Seriösa attityd problem... men men vissa tror sig vara mer än de är!

Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
29 januari 2007
Asså, bort me k-korter för na, fan... hon har no cash till mer än taxi, kanske limo :S

träffar man na så skulle man fan säga de, GÅ I BILSKOLA :S

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.

1 256 Inlägg
29 januari 2007
Alla som är kända tror att de kan göra vad dom vill och hur dom vill.. Tragiskt..

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
29 januari 2007
Finns ju fler än Carola som inte förtjänar att ha körkort.

Ett underbart praktexempel: Paris Hilton

Hur många gånger har hon blivit stoppad? Allt från rattfylleri till fortkörning...

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Fartglad
336 Inlägg
29 januari 2007
Kärringjävel!

Aftonbladet borde ju kunna klämma fram en kommentar från farbror blå om alla dessa trafikförseelser...

Dags att skapa en protestlista om att carola ska bli av med kortet. tongue
Senast redigerat av TobLju (29 januari 2007)

Power without Quattro is useless!

1 414 Inlägg
29 januari 2007
Trådstartare
TobLju skrev:
Kärringjävel!

Aftonbladet borde ju kunna klämma fram en kommentar från farbror blå om alla dessa trafikförseelser...

Den listan skriver jag gärna på!!! smile

- www.bmwb.se

TSQ
29 januari 2007
rix fm sa att man skulle åka och parkera på hennes tomt. Kanske en liten cruise och parkering på gräsmattan? Garageträff hos carola

1 414 Inlägg
29 januari 2007
Trådstartare
Volvonator skrev:
rix fm sa att man skulle åka och parkera på hennes tomt. Kanske en liten cruise och parkering på gräsmattan? Garageträff hos carola

Kanon, nu har vi nånstans att ha sommarens träff big_smile

- www.bmwb.se

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
29 januari 2007
Founder skrev:
TobLju skrev:
Kärringjävel!

Den listan skriver jag gärna på!!! smile

Ja skriver på direkt!

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

egen företagare
630 Inlägg
29 januari 2007
Founder skrev:
Volvonator skrev:

Kanon, nu har vi nånstans att ha sommarens träff big_smile

Jag är på

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
29 januari 2007
fy fan ta hennes körkort för helvete!!!!

lundwall
29 januari 2007
Founder skrev:
Ska en människa som fått böter för över 30'000 kr på 5 år få ha kvar kortet? Det visar väl ändå att hon inte är kapabel att hantera en bil i trafiken???
Hon parkerar i flera timmar mitt i korsningar, vid refuger, på övergångsställen, på gå-gator, kör rejält för fort m.m. m.m. m.m.

Det är så simpelt att det krävs ett återkallande av körkortet av landsting och/eller tingsrätten. När man bryter mot lagen som t.ex. när hon körde för fort, så blir man av med kortet. Man blir inte av med kortet för att parkera fel.

Founder skrev:

.. och här visar sig den svenska avundsjukan i sin fulla prakt. Grattis smile

Fartglad
336 Inlägg
29 januari 2007
lundwall skrev:
Det är så simpelt att det krävs ett återkallande av körkortet av landsting och/eller tingsrätten. När man bryter mot lagen som t.ex. när hon körde för fort, så blir man av med kortet. Man blir inte av med kortet för att parkera fel.

Visst hon blev av med kortet 1993 i 4 månader...

Men 29 juli 2006, "Stoppad av polis efter ha kört i 160 kilometer i timmen." Jag skulle då fan få kortet avklippt på plats, haha! big_smile

lundwall
29 januari 2007
TobLju skrev:

Ja, något annat som gjort att hon blivit av med kortet har ju inte hänt under 90-talet?

TobLju skrev:
Men 29 juli 2006, "Stoppad av polis efter ha kört i 160 kilometer i timmen." Jag skulle då fan få kortet avklippt på plats, haha! big_smile

Det är ju helt upp till polisen huruvida de väljer att belägga någon med böter etc. Allt går att snacka sig ur. Särskilt om man är Carola och har gott om plats mellan plasttuttarna.

Fartglad
336 Inlägg
29 januari 2007
lundwall skrev:
TobLju skrev:

Ja, något annat som gjort att hon blivit av med kortet har ju inte hänt under 90-talet?

Inte sagt heller... Kanske skulle skrivit MEN på nästa rad. wink

lundwall skrev:
TobLju skrev:

Det är ju helt upp till polisen huruvida de väljer att belägga någon med böter etc. Allt går att snacka sig ur. Särskilt om man är Carola och har gott om plats mellan plasttuttarna.

Men det är ju just det vi klagar på, att vara kändis och få mer eller mindre göra vad man vill i trafiken utan att bli av med körkortet. Alltså är det inte så simpelt som du beskrev det.

Därför jag skulle tycka att det vore kul om t.ex. Aftonbladet kunde klämma ur polisen en kommentar ang. just detta.

!!PS!!
Founder skrev:

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s … 92,00.html
Senast redigerat av TobLju (29 januari 2007)

Sök