svetsdiff = 100% drivning på båda hjulen, alltid... Inte så superskoj att köra till vardags, iaf inte i låga farter på t ex parkeringar... Ena hjulet kommer hasa efter och tugga i skarpa svängar.
Renoverat block = jadu, det vet nog bara personen i fråga exakt vad det innebär...
Uppställt ladd = turbon laddar mer än orginal, inte för att jag fattar vitsen med det på en a-traktor dock...
1031 = en standard bakaxel.
4:10 = utväxlingen på bakaxeln. 4:10 tror jag är automat-bakaxeln, vilket betyder att om det är manuell låda i den så kommer den varva betydligt mer än normalt.
Styrvinkelkitt = precis vad det låter som, det ökar styrvinkeln. Troligen ett "standard"-kitt som ökar vinkeln från ~40 grader till ~45 grader. Har inte så stor betydelse i vardagskörning, kan nog hjälpa lite om man åker brett, annars är det "meh"... 7/940 har redan bra vändradie orginal.
Sportratt, betyder väl säkert att det sitter en universalsratt istället för orginalratten, troligen mindre diameter än orginal också. Hurvida man föredrar det är väl en smaksak...