En av orsakerna till att jag fortfarande hänger på Flashback: avsaknaden av gillasystem skapar inga åsiktsgrupperingar och gör alla kommentarer lika läsvärda.
En av orsakerna till att jag fortfarande hänger på Flashback: avsaknaden av gillasystem skapar inga åsiktsgrupperingar och gör alla kommentarer lika läsvärda.
Flashback är ett forum där en Gilla-funktion verkligen hade gjort nytta, för där finns oerhörda mängder skitinlägg som gör det svårt att hitta de få vettiga inläggen.
Flashback är ett forum där en Gilla-funktion verkligen hade gjort nytta, för där finns oerhörda mängder skitinlägg som gör det svårt att hitta de få vettiga inläggen.
Menar du att det är bättre att omrösta inlägg tills alla tycker likadant och det inte längre finns något mer att diskutera?
Jag menar snarare att det stryper diskussionen och inläggskvalitén. Ett bra exempel är YouTube's gilla, som lett till att "like if watching in 20xx", "literally no one" och andra generiska skräpinlägg alltid hamnar bland toppkommentarerna.
(Nu är kanske YouTube inte jämförbart med ett diskussionsforum som detta, men iallafall)