23 mars 2021
Trådstartare
Nu börjar jag bli lite tokig känns det som, jag har hittat en annan Saab 9-5 som jag har fått upp ögonen.
För att tydliggöra för alla så vill jag göra mig av med min Saab 9-5 på grund av min köpupplevelse av den, den funkar fint och det är inte så att jag förväntar något mycket bättre för dem pengarna jag gav för min, jag har verkligen försökt komma i ro i tanken med att jag har gjort ett bra köp men det enda jag ser när jag tittar på bilen är hur lurad jag blev eller ja hur oärlig säljaren var. Jag har haft den i några månader och det har fortfarande inte släppt. Det hade nog känts bättre om säljaren var oärlig på typ 1 punkt men det var flera.
Nog om det, Saaben jag har fått upp ögonen kostar 10 000kr, det är en Saab 9-5 2.0T motorvärmare från 2002. Är detta en bra modell? Tänkte ha den som familjebil
Den har gått 29 000 mil, enligt säljaren servicebok, 2 nycklar, vinterdäck. Endast 3 ägare, enligt säljaren ingen rost.
Kan man få nåt bättre för pengarna eller är det detta jag får förvänta mig?
Jag kommer ju inte köpa en bil igen utan att titta på den oavsett hur desperat jag är, men är denna värd att kolla på?
Senast redigerat av peshti (23 mars 2021)