dwadw skrev:
Är sugen på något annat än min golf just nu, men är osäker på just vad. Min farmors bror har en 945a som han skulle kunna sälja till mig för 20.000kr. Om det är värt det eller inte har jag ingen aning om.
Här är några dåliga bilder på den iaf:
1,
2,
3,
4.
Volvon har ju nå skönhetsfel, klarlacksläpp är väl det enda som vad jag vet. Men inget jag stör mig mkt på. Annars är styrservon trög, speciell när den är kall. Annars tycker jag den går bra och fint.
Min golf 2 1.8 manhattan har dock inga skönhetsfel förutom spricka i framrutan. Men den har avgas läckage. Tänkte försöka få 15-17 tusen för den.
1,
2,
3.
Nackdelen med volvon är att den drar mer, men den är ju också roligare att köra till vintern. Tycker också att volvon är sjuk skön att köra, mer komfort.
Var tycker ni? Gillar också golfen men är nästan sugen på annat.
Gillar man inte hög soppaförbrukning så är det väl det som talar emot Volvon. Volvo har väl aldrig varit kända för att tillverka bilar som drar lite soppa. Det där med styrservon kan ju vara dålig olja, kanske det löser sig med några oljebyten. Volvon är ju en trevligare och skönare bil enligt mig. Men det är ju du som ska välja vilken bil du ska ha.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!