4840
Sök

HJÄLP: Någon som kan hjälpa mig frakta en huv från örnsköldsvik till sthlm trakten? eller tips om det.

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
2 februari 2007
Trådstartare
fått tag på en huv till min datsun 280zx, problemet är att den finns uppe i örnsköldsvik och jag känner inte riktigt för att åka ToR 120mil så är det någon som kör långtradare, känner någon som gör det eller ska flytta upp saker dit o sedan åka tillbaka söderut (eller liknande) och kan ta med sig en motorhuv som är ca 1.5m bred och 2m lång får ni jätte gärna Tjoa till.

Vet ni något annat sätt för mig att kunna transportera denna för en vettig peng så uppskattas sådanna tips också.

MVH Daniel

Rörpulare
1 453 Inlägg
2 februari 2007
Bussgods?

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

FreddeK
2 februari 2007
skulle nog också säga bussgods! ett alldeles ypperligt bra sätt och mer ekonomiskt sätt än tex posten! hör vad dom tar eller gå in på deras sida!

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
2 februari 2007
Trådstartare
grejen är att säljaren verkar lite tveksam att packa in o skicka den.

99 Inlägg
2 februari 2007
skicka den inte med posten iaf... jag fick nyligen hem en trasig strålkastare som mupparna på posten lyckats försöra...

Sök