Rocken är död. Spiken i kistan satte väll green day. Nu går ju alla fjortisar runt och klär sig i randiga kläder,sminkar sig svarta under ögonen och säger att dom är esteter och lyssnar på riktig rock..lite tragisk då jag lever med ett sådant fall (syster). punkrocken(den riktiga) lever dock fortfarande. Däribland Turbonegro som jag åter igen lägger in ett gott ord för. lite konstigt också att 140 st har kollat på tråden men bara 1 har svarat
Rocken är inte död.
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Det blir oftast musik med mycket bas i som techno, trance, hiphop och dylikt
Rock och hårdrock skulle jag inte ens klassa som musik, snarare oljud
Hårdock e då fan så mycket mer värt att kalla musik än både trance o techno. Vem som helst kan flippa på en dator. (komemr ihåg att vi lekte med det i skolan o de lät fan som en nrj låt.samt de som var tondöva i klassen hehe..de fick sitta där hela tiden. Krävs musiköra för att kunna lire musik. Lyssnar på trance o hårdrock så jag är inte trångsynt. dock bultar hjärtat lite hårdare för den stilen som det krävs verklig talang för att lyckas med.
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Brukar ha nån tråkig skiva som snurrat 100 varv ungefär innan jag byter ut den en gång i kvartalet ungefär. Måste skaffa ny stereo med mp3-stöd
mvh
hehe känner igen dedär fast än jag har en som stöder mp3 hehe..*lat*..på den fronten iaf hehe..
Vad för musik är väl lite av en humörfråga... Oftast brukar det bli radion på morgon nu. Match till dom la ner, kör Rix fm på samma frekv. Även P4 någon halvtimme i mellanåt. Annars brukar det bli lite egenmixat på MP3. Allt från 80 tals Lilli & Sussi m.fl. till dunkiga dance och tecno...
När man åker på morgonen blir det alltid NRJ's Morgon program annars är det väll lite blandat. Mycket trance, techno, RnB, hip hop men även linkin park, soil, sum 41 går fint
Kontakta mig om ni vill få bilen fotad i Karlstad med omnejd.
------------ www.ENfoto.nu ------------- www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.
Det blir oftast musik med mycket bas i som techno, trance, hiphop och dylikt
Rock och hårdrock skulle jag inte ens klassa som musik, snarare oljud
För en rock/hårdrocks artist kräver en bra musiker men för en rap artist kräver en dålig uppväxt.... Det är ju bara rock/hårdrock m.m som visar att dom e musiker andra data gjorda låtar e ju inte musik....