BBC nått, söndagar. Du kan dock inte se de i sverige utan special kanaler o sånt dära. ^^ tanka hem de. finns överallt nu.
Ang. top gear så kan jag inte annat än att hålla med. Sjukt bra program! Lätt bästa motorprogrammet genom tiderna. Senaste episoden är ju sjukt bra Som sagt, man skrattar hela tiden
Kanal5 gick det ju på förut, om det nu inte är uppehåll bara..
Ja, helt sjukt brutal bil, men det sjukaste var nog ändå raketuppskjutningen, asså ska dom på BBC ha lite pengar eller?!?!?!?! Fara till USA och spela in, göra raket uppskjutningar, medmera, måste ju kosta så sjukt mkt pengar!!!!!
Bästa bilprogramet genomtiderna, men det har väl majoriteten av gorg redan sagt..
Ja, helt sjukt brutal bil, men det sjukaste var nog ändå raketuppskjutningen, asså ska dom på BBC ha lite pengar eller?!?!?!?! Fara till USA och spela in, göra raket uppskjutningar, medmera, måste ju kosta så sjukt mkt pengar!!!!!
Bästa bilprogramet genomtiderna, men det har väl majoriteten av gorg redan sagt..
mjo sant.. ja de med raketuppskjutningen var ju bara för nice .. men dom på BBC måste ju skita pengar ..
De får säkert 5 gånger mer än vad de slösar, kan ni tänka er ha deras jobb, köra bilar och bara håva in pengar, skulle gärna vilja ha STIG:s jobb, fast skulle säkert krasha varje snabb bil bara för att slå bra tid!
Såg nyss gårdagens avsnitt av Top Gear där dom e på roadtrip i USA..
Men jag bara undrar.. finns det verkligen något bättre tv-program än Top Gear?? Dom har så sjukt härlig humor.. skrattar hela tiden.. eller e de bara jag???
Nej sen Motorjournalen försvann av nån konstig anledning så blev Top Gear världens bästa tv-program.