3099
Sök

Filmkväll med en kille. Ok?

886 Inlägg
14 februari 2007
MilleN skrev:
Wicca skrev:
Shiet alltså, vissa här verkar ju smått galna, jag har hur jävla många tjejkompisar som helst som jag vart på filmkväll med UTAN att ha intentionen att sätta eller bli ihop med, kompisar nivet.

Det GÅÅÅÅR faktiskt att vara kompis med nån av det andra könet. Trot eller ej, men prova, försök stänga av kuken några timmar då o då.

*gosh*

Om nu denna tjejkompisen du tittar på film med ensam börjar stöta på dig, hade du tackat nej? Då så wink

Om hon eller jag har ett förhållande, så självklart säger jag vänligt men bestämt nej. Nått annat vore bara idiotiskt, man får ju tänka igenom saker innan man gör dom.

Handling och konsekvens duvet...

Bancivic på låg budget:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p4237504
Min bilrelaterade facebooksida(Videos, bilder, tröjtryck m.m.):
https://www.facebook.com/TheSwedishPetrolhead

16 Inlägg
14 februari 2007
Hur länge ahr ni varit tsm? Om dom brukar göra detta, och ni sedan blivit tillsammans e de nog inget att grina för.

Men om detta är en "ny kompis" hade jag ALDRIG gått me på de.

Nobody´s perfect. But I´m pretty fucking close!

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
14 februari 2007
Wicca skrev:
MilleN skrev:
Wicca skrev:
Shiet alltså, vissa här verkar ju smått galna, jag har hur jävla många tjejkompisar som helst som jag vart på filmkväll med UTAN att ha intentionen att sätta eller bli ihop med, kompisar nivet.

Det GÅÅÅÅR faktiskt att vara kompis med nån av det andra könet. Trot eller ej, men prova, försök stänga av kuken några timmar då o då.

*gosh*

Om nu denna tjejkompisen du tittar på film med ensam börjar stöta på dig, hade du tackat nej? Då så wink

Om hon eller jag har ett förhållande, så självklart säger jag vänligt men bestämt nej. Nått annat vore bara idiotiskt, man får ju tänka igenom saker innan man gör dom.

Handling och konsekvens duvet...

är helt inne på din linje...

klart man kan ha polare utav d andra könet... snacka/supa/fika med... sen är d juh upp till var å en att tänka efter före innan man gör nånting.. men en filmkväll.. hmm.. låter väldigt suspekt.. ja menar.. inte skulle ja se film me mina tjejpolare,.. förstår inte riktit varför man ska göra d... vill ja se film med en tjej så ser ja juh med gumman min

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

62 Inlägg
14 februari 2007
Men jösses...blir ju mörkrädd när man läser vissa inlägg, finns inga som helst hinder för att en kille och en tjej enbart kan vara kompisar.. Så jävla fånig inställning alltså...
Men å andra sidan litar du inte på din tjej bör ni väl inte vara ihop heller, fattar inte varför man ska hålla på att förbjuda sin partner att göra det han/hon vill...
Summasumarum, håll dig lugn, det är nog som hon säger, dom tittar på film, inget annat...

9 108 Inlägg
14 februari 2007
Ja man får hoppas på det bästa, håll oss uppdaterade! Önskar dig lycka till!..

2 594 Inlägg
14 februari 2007
stackars kille måste va livrädd nu efter alla inlägg smile
han har ju inte svarat på ett enda inlägg

Kelan.pixbox.se
239 Inlägg
14 februari 2007
varför skulle en kille o en tjej inte bara se på film? jag har flera killkompisar som jag träffar ibland o bara glor på film,fikar eller går på stan.. ibland hjälps vi åt med nån bil... ingen av oss har några som helst tankar om att utveckla våran relation till nått mer.. inte ens om killkompisen är singel så har det varit några såna tankar..

//Silverpilen\\

353 Inlägg
14 februari 2007
Volvonator skrev:
Mafghan skrev:
haha, fan vad elakt. Alltså, ni vet ju inte ens om de har ett seriöst förhållande. Är det ett seriöst förhållande så visst kan tjejen gå till nån killkompis som hon har känt sen hon va 2år och kolla på film...däremot, är det en kille som hon inte har känt så länge så hade jag blivit lite sotis=)

varför det? Hade din tjej å jag varit kompisar sen små å hon kommit vöer så hade jag iaf försökt sätta på henne.

Det visar ju bara vad du är för person.... svansar du efter din tjej vart hon än går för å kolla så att ingen försöker "sätta på" henne?

Har man ett seriöst förhållande så är det väl klart att ens partner får träffa sina killkompisar när hon vill? Fan är ni så osäkra på er själva att ni misstänker det värsta hela tiden?

Sen om det är nå tramsförhållande man har när man är 15 år och tjejen drar hem till killarna i parallellklassen efter skolan, då är det ju en sak...

Enjoy....

351 Inlägg
14 februari 2007
nej han slår int ehan ä bara jävligt hårdhänt, så man har ju ständigt blåmärken, den dan han slår mig slår ja tillbaka, sen åker han ut fortare än kvickt, men ja har fått en annan lägenhet nu så ja flyttar inom kort. så ja ska va singel länge efter detta, åka på bilträffar å bara njuta,,

Våga Köra Sänkt

348 Inlägg
14 februari 2007
Relationer bygger på att lita på den andra, lite svartsjuka kan höra till men det får inte gå till överdrift.

Jag umgås en del med en av mina bästa vänners tjej, vi kikar film, ute och går och åker lite bil, jag har inte en tanke mer än kompis, så kalrt man kan umgås, det är skönt att umgås med tjejer som omväxling tycker jag, får en liten annan bild på en del saker.

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
14 februari 2007
Wicca skrev:

*gosh*

*asgarvar* big_smile big_smile big_smile
Går det verkligen stänga av en ***!? Det låter ju lovande, är det något som inte ingår som standard utan kan köpas till med ålder och mognad, tro? wink

Själv fick jag upp en bild framför mig lite som i gamla tiders kyrkor där man fick lämna alla vapen vid ingången (vapenhuset)... "Kukar placeras i denna låda och återfås när partajet lämnas..." big_smile

// Ellen wink

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

455 Inlägg
14 februari 2007
jag skulle nog mistänka nåt lurt där tror jag:P
hehe låter lite lustigt att din tjej har en film kväll med sin killkompis och du vet inte ens vem de är?
kan ha hänt mkt under den filmen de vet man jue inte :S
undra om hon ens kommer ihåg vad filmen hanlade om wink

886 Inlägg
14 februari 2007
vulture skrev:
Wicca skrev:

*gosh*

*asgarvar* big_smile big_smile big_smile
Går det verkligen stänga av en ***!? Det låter ju lovande, är det något som inte ingår som standard utan kan köpas till med ålder och mognad, tro? wink

Själv fick jag upp en bild framför mig lite som i gamla tiders kyrkor där man fick lämna alla vapen vid ingången (vapenhuset)... "Kukar placeras i denna låda och återfås när partajet lämnas..." big_smile

// Ellen wink

haha, kul att jag kunde ge dig ett gott skratt iaf, hoppas du fattade vad jag menade iaf wink

Bancivic på låg budget:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p4237504
Min bilrelaterade facebooksida(Videos, bilder, tröjtryck m.m.):
https://www.facebook.com/TheSwedishPetrolhead

Maizer
14 februari 2007
Självklart är det inte okej. tillit hit och dit, lita aldrig på nån! big_smile

Pulare
248 Inlägg
14 februari 2007
Maizer skrev:
Självklart är det inte okej. tillit hit och dit, lita aldrig på nån! big_smile

WORD!
Har själv fått smaka på det den hårda vägen ett antal ggn.

Sen är väl inte vi killar bättre kanske...
Men jag tror att blir man själv bedragen så kommer du själv att börja göra samma sak.
Man blir som man umgås.

315 Inlägg
14 februari 2007
JW skrev:
Fråga om du får hänga på nästa gång.....

Om hon inte vill det så är det misstänkt.

Blir hon glad över att du vill lära känna hennes kompisar och vill att du ska hänga med så är det ju lugnt och då är det bara att lita på din hjärtevän i fortsättningen.

Lycka till med kärleken wink

true

Allt eller inget!!!

362 Inlägg
16 februari 2007
Om jag inte hade kunnat lita på min tjej så pass att hon kunde kolla på film med en killkompis så hade jag gjort slut med en gång. Ett förhållande utan förtroende är inget förhållande.

Snacka med henne om det, känner du inte din egen flickvän?

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
16 februari 2007
jag hade blivit svartsjuk som inihel... tongue

Fartglad
336 Inlägg
16 februari 2007
kallabaz skrev:
Om jag inte hade kunnat lita på min tjej så pass att hon kunde kolla på film med en killkompis så hade jag gjort slut med en gång. Ett förhållande utan förtroende är inget förhållande.

Snacka med henne om det, känner du inte din egen flickvän?

Det beror ju helt på vilket stadium man är i förhållandet.

Power without Quattro is useless!

340 Inlägg
16 februari 2007
Nuppkväll kan vi döpa om det till, oberoende tester har visat att en s.k "filmkväll" med det täcka könet slutar till 95% med sexuellt umgänge...
Senast redigerat av tjompa (16 februari 2007)

Sök