Jag kör 2st 10" mutant basar samt mutant som framsystem. Och det låter faktiskt jävlig bra blev sjukt förvånad när jag kopplade in det och började spela. För det är ju inte direkt några dyra saker. Men man får mycket för pengarna:D
för vad dom kostar så är det helt klart väldigt prisvärt märke. Dom basar mamma har i skuffen rör på sig bra. Sen har man lyssnat på deras framsystem i andras bilar och det har man inte kunnat klaga på.
hej jag tävlade med mutant en gång. det var visserligen en liten tävling som inte var så seriös från min sida men jag slängde ihop lite smått i en nissan sanny bl.a 10" mutant basar och ett litet mds steg på 300 rms och jag spelade 142db. helt ok tycker jag. kom föresten 3:a i tävlingen med 5 deltagare..
hej jag tävlade med mutant en gång. det var visserligen en liten tävling som inte var så seriös från min sida men jag slängde ihop lite smått i en nissan sanny bl.a 10" mutant basar och ett litet mds steg på 300 rms och jag spelade 142db. helt ok tycker jag. kom föresten 3:a i tävlingen med 5 deltagare..
142 db? med mds steg som genererar 300 rms? Har svårt o tro detta.
"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.
142 db? med mds steg som genererar 300 rms? Har svårt o tro detta.
Det är väl inget problem bara lådan är rätt uträknat, steget får tillräklig ström m.m.
Jag har fått de intrycket att folk som köper mutant är väldigt nöjda, funderar faktist själv på att prova.
Det är budget produkter, och de funkar nog gansk aok om man är ute efter nåt billigt.
Men det är klart som korvspad att en liknande budget produkt från nån annan tillverkare men som kostar det dubbla är bra mycket bättre.
mvh Jonas
Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!
jag har nyss köpt baslåda och slutsteg från mutant och jag är heeelt nöjd bra saker för det priset=)
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...