schyst photoshoppat !!!, gillar dock inte saabs dörrhandtag, volvos käns smidigare, men fint fint blev det, tjaaoo skulle dem slå ihopp så skulle det utan tvekan bli bättre kärror där ute .
På båda bilderna är fronten, och delarna under fönsterna från saab, dvs kjolpaket, dörrar osv. Dock är dörrarna lite modifierade så de skulle passa med linjerna, så lite saab, lite volvo. Baken, taket och glasen är från volvon framrutan också.. Skulle vilja se ett sammarbete mellan dem
Den största njutningen i livet är att gör det andra säger att man inte får göra
Åhh nee F*N Volvo och Saab passar bara inte ihop, asså de har alltid typ konkurerat med varann om vilken som är bäst och har alltid varit liksom rivaler och så plötsligt ska de slå ihop, ååååååhh nnnääää!!
Och föresten e jag en Volvo Freak kolla S60'in T5-sport
eftersom jag gillar 9-5ans front och resterande från volvo så gillar jag nr 2 hel skarpt, vad tror folk om man skulle kunna göra något sådant med en V70, har dom samma bredd o så ? men helt klart jävligt grymt
....:::: |[ Volvo S800 GLT ]| ::::....
Skokloster here we come
eftersom jag gillar 9-5ans front och resterande från volvo så gillar jag nr 2 hel skarpt, vad tror folk om man skulle kunna göra något sådant med en V70, har dom samma bredd o så ? men helt klart jävligt grymt
Har själv funderat på det... men att få dörrar och sådant att passa skulle nog kräva en hel del fick korta av dörrarna i från SAABarna för att få de att passa med de lite mindre volvodörrarna. Men skulle vara grymt om någon lyckades fixa ett riktigt exemplar
nee d va grymt gjort i photoshop men själva saab märket förstör allt skulle du kunna göra en S60 t5 mixad me M3 till mig?
ursäkta det kanske lite sena svaret, är i Göteborg och Jobbar för U2, men när jag kommer hem så kan jag testa och se vad det blir av det =P är ingen direkt BMW fantast dock SAAB =P
Jag är volvo fantast och skulle definitvt köpa den som är på bild nr1 om den började tillverkas kommer aldrig hända men jag skulle inte ha några problem med lite saab känsla
Jag är volvo fantast och skulle definitvt köpa den som är på bild nr1 om den började tillverkas kommer aldrig hända men jag skulle inte ha några problem med lite saab känsla
hehe, o jag är SAAB fantast och jag skulle också köpa bildnr 1 hehe =P Gillar volvos kombi bilar så perfekt kombination tycker jag hehe