Fick en Audi 80 GL -82 års modell med 5E motor (2,2 liter ~115hkr) i körkortspresent när jag var 18. Gick skapligt, ganska rolig förstabil. Enda tysken jag ägt.
Fick en Peugeot 205 GTi -92 (utan katasylator från fabrik) utav familjen som inte hade gått alls långt och som även var importerad från födelselandet Frankrike då brorsan har hållt på med peugeot flera år och älskar frankrike i sig.
Saknar den fortfarande. Roligare bil finns ju inte. Samma skick å färg som på bilden nedan faktiskt. Mörkgrön metallic
Min första bil var en grå audi 100 1984 års modell funkade bra som den men sen såldes den för en 740 o de ångrar ja stort audin va min pärla som ja fick i present av min mormor o morfar visst den va ingen skönhet men hon va min o ja älskade hon för den hon var men möjligheten finns ju o köpa en audi igen så de e ju inte försent än då
Min första egna bil var en volvo 244 DL-78 och det var runt 1994-1995 som jag ägde den.Hade väl den 10mån ungefär innan den vela hälsa på ett dike utanför Uppsala.